Zooo wat een verschil al, die nek wordt al fors zeg! Dais geeft slagroom! Nog maar een paar daagjes en dan komen we hem in het echt bewonderen. Wel goed weer bestellen he? We PB'en de komende dagen even over tijd enzo.
Prachtig veulen zeg!!! Dat kleurtje is gaaf, ben benieuwd hoe dat er straks uit ziet . En dat stoute gezicht hahaha. Wat is dat toch altijd leuk bij veulens maar dit is duidelijk een hengstje, haha. Leuke combi, Haflinger en Welsh Cob. Leuk bedacht, wordt vast een heel mooi dier.
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-11 21:40
Bedankt allemaal!
jenny, ik denk echt dat het een creme-gen eigenschap is
lottex, nee, hij wil geen schatje meer genoemd worden (maar knuffelen vindt hij heeeeeeeerlijk )
kaotictjinta, jahaaa. BIJNA he Enne, kijk uit he met je roze cheerleader-poppetje... Da's niet stoer
Diane, ik moet wel werken, maar na het eten vind ik alles prima. Heb mooi weer besteld, maar volgens mij is het uitverkocht
Buster, mama moet veel plassen en kijkt alleen maar naar andere paarden. Ineens boeit het haar niet meer als ik met de Knappe Vrouw speel. Ik denk dat ze eindelijk inziet dat ik stoer ben