Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmiee19 schreef:Ik vind Ezels echt super![]()
Op de kinderboerderij waar ik werk hebben we 1 Poitou ezel Toosen 1 standaard bruine ezel Dina en dat ras brengt mij gelijk even bij het ras van Donna. Ze is geen Nederlandse ezel want dat is eigenlijk helemaal geen ras xD Maar Donna is net als Dina een Standaard ezel alleen geen bruin maar een grijze dus Standaard Grijze ezel
EskeGirl schreef:Kimmiee19 schreef:Ik vind Ezels echt super![]()
Op de kinderboerderij waar ik werk hebben we 1 Poitou ezel Toosen 1 standaard bruine ezel Dina en dat ras brengt mij gelijk even bij het ras van Donna. Ze is geen Nederlandse ezel want dat is eigenlijk helemaal geen ras xD Maar Donna is net als Dina een Standaard ezel alleen geen bruin maar een grijze dus Standaard Grijze ezel
Standaard ezel, was even de naam kwijt...
Volgens mij was de vader een poitou ezel.
Ezels zijn super hè.
EskeGirl schreef:Kimmiee19 schreef:Ik vind Ezels echt super![]()
Standaard ezel, was even de naam kwijt...
Volgens mij was de vader een poitou ezel.
Ezels zijn super hè.
Naborah schreef:Madonna
Spannend. De 18e is Glen (mijn muppie) jarig. Zaterdag is wel een drukke dag, maar geeft jou de kans er snel te zijn. Duimen!