LecyTinker, dat is ook weer zo ja. Ondernemende dingetjes zijn het En inderdaad wat jij al zegt gelukkig erg koel in de kop. Heeft Pippi ook, paniek zit er niet op En ja, Bloem mag voorlopig bij mij blijven. Wil even kijken hoe ze uitgroeit
ze zijn nu met merrie en veulen in de kliniek,merrie is ernstig ziek en de overlevingskansen zijn niet groot helaas,
dus als iemand hier iets weet van een grote maat shetlander of een a of b pony die een veulen is kwijtgeraakt? of iemand die de tijd heeft om dit veulen met de fles groot te brengen?
we zijn alvast op zoek omdat de merrie heel ernstig ziek is..
Mar__
Geplaatst: 06-06-11 17:03
Heel veel sterkte Tien! Ben even sprakeloos
Buster
Geplaatst: 06-06-11 17:09
Bah wat een vervelend bericht... Net nu ik wilde typen wat voor geweldig mooi stel het is, en gefeliciteerd ermee enzo...
Nu heel veel sterkte dan maar
Anoniem27
Geplaatst: 06-06-11 17:27
Heel veel sterkte lieve TIEN en BLOEM!!! DIVA ZAL GEMIST WORDEN! Hopelijk vindt Bloem een goede adoptiemama weer....ik duim heel erg mee!
Anoniem
Geplaatst: 06-06-11 17:50
Auw wat een slecht nieuws... Ook ik wilde net zeggen wat een mooi stel het is en haar feliciteren ermee... Heel veel sterkte!
Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes. Ben nog steeds op zoek naar een nieuwe mama dus als iemand nog iets weet laat het me aub weten. Ben de hele nacht bij haar geweest en we proberen haar flesvoeding te geven, maar daar is ze het NIET mee eens. Zo maar weer de veulencentrale bellen. Nogmaals bedankt voor al het medeleven in deze bizarre situatie
Ochjee Tien!! Wat is er gebeurt joh?! Ik zal bij mij op stal eens even polsen of ze iets weten wbt een pleegmoeder. Mag het veulen evt. verplaatst worden?
Lieve allemaal! Ik ben echt zo blij met alle hulp, die echt overweldigend is. Maar ook zo overweldigend dat ik nog even niet de tijd heb om naar iedereen persoonlijk te reageren. Ik heb via Bokt een aanbod gekregen van iemand met een hele zorgzame Fjord. Zij komt Bloem vanmiddag halen en dan gaan we het daar proberen. Het doet me ontzettend veel goed dat ik dankzij jullie ook nog zoveel opties achter de hand heb. Ik ga het straks enorm druk krijgen met het bakken van thank-you-muffins