Superleuke aftekening zeg! Daar ga je nog een hoop leuke reacties op krijgen, ha ha!
Van harte met je kleine!
Lars_Alida
Geplaatst: 03-06-11 22:33
hij is leuk zeg,maar is die naam niet wat zoetig? (grapje, gezien de naam van onze eigen jongen) je zou zo haast denken dat t familie is. Geveuliciteerd!
paafke
Geplaatst: 04-06-11 19:57
Ik ben hier niet de enige die het zegt, maar wat is hij leuk getekend zeg. Proficiat met deze knappe man...
soflo
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-11 22:05
Lars_Alida schreef:
hij is leuk zeg,maar is die naam niet wat zoetig? (grapje, gezien de naam van onze eigen jongen) je zou zo haast denken dat t familie is. Geveuliciteerd!
ja ik zag de naam van jullie boy. ook zo zoet als suiker ha ha, of ie zo zoet als zijn vader word???? dank je .
Natascha dH
Geplaatst: 05-06-11 11:12
Gefeliciteerd met dit "zoete" veulentje
Charaz schreef:
Gefeliciteerd, hij is bijzonder getekend zeg zo met de donkere stipjes in het witte.
Gezien z'n aftekening kan hij wel eens homozygoot zijn voor tobiano......
Wat een schattige aftekening Precies sproetjes^^ Proficiat!
soflo
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-11 21:58
dank jullie wel allemaal.bij mijn weten heeft de vader dat niet. maar het zou zomaar kunnen,eerst maar eens lekker veulen laten , al is het een ouwe vrijdoos, moet nog oppassen dat ik niet als een veulen met hem ga spelen. zal even wat fotos toevoegen
Laatst bijgewerkt door soflo op 05-06-11 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een mooi veulen zeg. Er bijzonder getekend. Leuk om dat te zien.
Natascha dH
Geplaatst: 06-06-11 20:07
REGINA76 schreef:
idd bont vererver! zat ik ook al aan te denken. leuke toekomstige dek hengst.
Nou, er komt toch wel iets meer kijken bij een paint-dekhengst dan alleen homozygoot voor tobiano We willen toch iets meer dan alleen een stamboek voor kleur zijn???? Maar het kan een ontzettende performer worden, de tijd zal het leren.... We houden deze "zoete" jongen in de gaten. (als ie zo zoet blijft --karakter is ook een mooie eigenschap voor een hengst )