Aniek nogmaals van harte. Het ellelange wachten is meer dan beloont. Mel heeft haar heel netjes gemaakt. Ben benieuwd hoe ze er uit ziet zonder de geboorte kreukels hahahaha! En de aftekeningen op haar hoofd heeft ze van haar vader.
Jurre en ik komen snel een keer kijken bij knappe Diamanti!!
marjolein88
Geplaatst: 24-05-11 18:24
wat een prachtig veulen zeg !!!!! En wat een super mooi koppie met die mooie aftekening op het hoofd !!!! Super knap van Mel dat ze het allemaal alleen voor elkaar gekregen heeft! Heeel erg gefeliciteerd met de prachtbeeb !
Van harte en na lang wachten kun je ook eens lekker gaan genieten
Anoniem
Geplaatst: 24-05-11 19:39
Nou, Anike ze het wachten meer dan waard geweest. Wat een mooi dametje En Mel een knappe moeke die de klus helemaal alleen geklaard heeft. Nu lekker genieten van je 2 dames. Veel plezier!
_Fer_
Geplaatst: 24-05-11 19:47
WOWWWWW een plaatje hoor Aniek!!! hele mooie naam ook!! ben volgende week 2 weken vrij dus wanneer kan ik op kraamvisite komen hihi geniet van je mooie meisjes...!! zo heerlijk dat ze er nu eindelijk is
mooi veulen ! en wat een prachtige naam ook. Ze mag best op haar papa gaan lijken, tis een knapperd:P
Suelza
Geplaatst: 24-05-11 21:53
Anike schreef:
Dank jullie wel allmaal! Ze is zo leuk en lief!! Mel doet het ook super!!
Wanneer komen jullie kijken
Ik kan wel komen buurten als ik moet lesgeven, ben 1x per week bij jou om de hoek. Maar we kunnen er ook een mini meeting van maken? Is misschien ook wel leuk..