Jaaa, ben alweer fan net als bij Cookie!! Wat een prachtige dame is er geboren!Ben heel benieuwd naar de droogfoto's!Wat wordt haar roepnaam?
Gefeliciteerd, een merrie zonder aftekeningen Supergaaf.Ben ook benieuwd naar droogfoto's, maar voor nu eerst welterusten.
Gefeliciteerd! LEuk diertje! En weer een Flemmingh erbij! KOm eens kijken in ons Topic zou ik zeggen.
Gefeliciteerd, super kleurtje en nog een merrie ook, ze ziet er heel chique uit, ben benieuwd naar straks meer foto's!
Gefeliciteerd, knappe dame heeft Mon er weer van gemaakt! En wat een verrassing, nu helemaal geen wit.
Maseike waar is al dat wit gebleven?????Nee hoor, ze is absoluut prachtig! Ben heel benieuwd naar de droogfoto's.
Dat vroeg ik mij ook af en ik bleef maar zoeken ha ha ha ha Ok voor ik naar bed ga wil ik deze nog even met jullie delen.
Die laatste foto is echt zoooooooooooo lief!Ik had je al gefeliciteerd, maar hier nogmaals, wat is ze knap!Ik ben benieuwd naar droogfoto's(enne, misschien ligt haar bles nog ergens in stal )