Vanmiddag zal ik weer foto's maken. ze wou vannochtend eigenlijk niet eens naar buiten ze bleef de hele tijd stil staan. en toen ze eindelijk in het land stond stond ze er heel sip bij en telkens naar me tehinneken! Ze heeft het nu echt zwaar!
roxiie
Geplaatst: 30-05-11 10:39
''t zal denk ik ook niet meer heel lang op zich laten wachten. Ben benieuwd wat er uit gaat komen
Viantha houdt het wel spannend hoor! Elke keer als ik langs het land loop spiek ik even of er al een jong ding omhuppelt, haha.
Sidera
Geplaatst: 08-06-11 21:20
Ik gok op een hengst over 2 dagen Spannend voor je!
Kellytjuh2
Geplaatst: 09-06-11 03:15
Ik gok morgen ofja vandaag op een zwartbont merrie veulen al hoop ik op een bruinbont
Iris82
Geplaatst: 09-06-11 07:02
Jeetje wat duurt het nog lang! Ik dacht na die foto's van de vorige pagina: nah, zal nog een paar daagjes duren ofzo en het is nog niet geboren. Ze maakt het wel spannend! Denk maar gewoon dat al die vlekken tijd nodig hebben.
haha ze maakt het echt spannend! Vandaag hing de eerste drup melk er aan! Zal er vandaag foto's van maken!
roxiie
Geplaatst: 09-06-11 10:18
Spannend!!
Nijnteee
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-11 14:33
Bedankt voor de leuke reacties Super leuk!
Ben net even weze kijken, nog niks! Ze staat rustig in het land te grazen. Heb even nieuwe foto's gemaakt. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, denk dat het nu elk moment kan komen! Spannend
Niet er af pulken hoor! Was het een beetje gelig? Want dan is het hars, harspunten zorgen ervoor dat de uiers dichtblijven zitten zodat de biest er niet uit loopt
Het word nu wel heel spannend zeg! Iedere keer als ik na huis ga kijk ik of ze in het land staat en of er al een hummeltje bij staat... Maar elke keer zie ik een buik met een hoofd en benen staan. Ze is echt enorm gegroeid de laatste tijd. Ik hoop voor je dat ze snel een gezond babytje ter wereld gaat brengen.