lilliputter: dit was het wachten toch echt dubbel en dwars waard, wat een bloed mooi veulen, naar deze combinatie was is toch wel het benieuwdst naar, ben erg benieuwd naar droog foto's
augurk
Geplaatst: 17-05-11 07:12
Daar is hij dan! De laatste dus de creme kan de kast in tot volgend jaar Met deze erbij heb je toch wel een indrukwekkend stel veulens Rachel! Weer zo'n mooie met een prachtig kleurtje Gefeliciteerd!! En de goeie naam gekozen Kom maar op met de droogfoto's!
Jeetje Rachel, wat een plaatje! Het is jullie gewoon gelukt om dit jaar 7 prachtige veulens te fokken. Overigens ook een compliment voor Bon Bravour, want heb echt alleen nog maar fijne nakomelingen gezien! Tot de 28e.
Anneke
Geplaatst: 17-05-11 07:32
Wauw idd een erg mooi veulen! Gefeliciteerd, erg gaaf om een veulen te fokken uit je eigen fokproduct volgens mij. Te gek!
essiesilly
Geplaatst: 17-05-11 08:17
gefeliciteerddd eindelijk kan je nu lekker slapen hihi ben benieuwd naar droogfoto s!
Wat een PLAATJE!! krijg bijna spijt van mijn keuze nee onzin ik heb met Armani ook altijd plaatjes dus mag zeker niet klagen. Maar BB geeft wel echt retesjieke veulies! Geniet van al jullie mooie kroost!