Zo die buik is flink gegroeid Linda! Ben benieuwd wat er voor plaatje uit komt.
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-11 22:36
Nou hier weer even een uierfoto van vanmiddag in het weiland, lekker in de zon. Snel met mijn telefoon gemaakt, dus de kwaliteit is ver te zoeken. Maar iets is beter dan niet toch?
Royal loopt voor op Belinda Zit je er nog op, of staat ze helemaal op rust?
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-11 22:45
Oja is dat zo? Nee ze staat nu bijna 2 weken stil. Er was niet meer op te rijden. Ze vond het niet meer leuk, zelfs het alleen stappen niet meer. Dus ik wandel zo nu en dan even met haar en een beetje poetsen. Maar ook dat vind ze niet meer geweldig. Het liefste staat ze lekker te eten in het gras. Volgende week de camera er maar eens op.
Ja Belinda heeft echt nog minder uier. En die was maandag nog te rijden, alleen stap. Ze staat wel veel te rusten in het land, met 1 been op rust, net of die buik te zwaar is. Morgenavond ga ik nog een rondje met haar stappen, kijken of ze dat nog wil.
Daisydonna
Geplaatst: 02-06-11 22:57
Leuk beestjee en leuk dat die is uitgerekend
SantaCruz
Geplaatst: 04-06-11 22:12
grappige combi. Ik zou er zelf niet opgekomen zijn maar waarom heb je voor deze hengst gekozen en niet een (andere) Duitse hengst?
Oeh wat een leuke combinatie! Hou het topic even in de gaten.
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-11 19:12
@Santacruz: Eigelijk heel simpel. Ik wil een goede Appaloosa fokken en dat gaat moeilijk als ik een Duitse hengst bij deze merrie zet. Ook heb ik deze hengst zelf lang mee gemaakt en met hem gewerkt en ben helemaal weg van hem. Ik heb al eerder 2 veulens van hem gefokt uit 2 KWPN merrie's, 1 Duits gefokt en 1 tuigpaard gefokte. Het is bij deze merrie wel een eenmalige uitstap.
@Anneuijtt: Nee nog niks.
Ze heeft pudding banden en een dik uier met spenen die al naar buiten steken. De camera staat er snachts op en het BA hangt er aan Nu maar afwachten...... En wachten duurt lang.........