camera van loes is weer scherp. Sjanty had net inieminie kegeltjes, zal wel loos-alarm zijn want ze is nog nooit ze vroeg bevallen. Maar ik hou haar in de gaten!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-05-11 22:48
Ik heb nu inderdaad niet meer het idee dat ik aan een nieuwe bril moet.
jennyk
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-11 06:03
ja beeld was goed vannacht. De cam van loes bewoog alleen regelmatig. Eén van onze 2 poezen (spooky) heeft de rietmat waar de cam aan vast zit geclaimd als slaapplaats
ik heb foto's gemaakt maar na vergelijking met de eerder geplaatste foto's hier zie ik eigenlijk maar weinig verschil en heeft het denk ik weinig zin ze te plaatsen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 19-05-11 20:57
Volgens mij hebben beide merries 's morgens ook hetzelfde kapsel, coupe pleeborstel?
ik denk dat Sjanty eerder gaat bevallen, geen idee waarom en wat een gaaf koppel is het hoor met die kleurtjes! welke kleuren kunnen er eigelijk allemaal uit komen?
vizsla_love: bij sjanty geloof ik dunskin of valk Bij Larouscha valk, palomino, cremello of perlino. Maar echte kleurenexperts: correct me if I'm wrong!
Gaaf ik blijf het even volgen. Hoop dat er een dunskin en een perlino uitkomen. Die vind ik altijd zo gaaf! Maar eerlijk is eerlijk, kleur is niet belangrijk.
Vorig jaar had sjanty van dezelfde hengst een dunskin. Veulen van Sjanty word verkocht, als Larouscha een merrieveulen krijgt is het de bedoeling dat die blijft.