MamaMiesje schreef:Maseike schreef:Whahahahaha geweldig dit diertje en die eerste foto "Wij vieren feest, dus weg met de malaise want het is nu tijd voor de pooooolonaise!" Ha ha ha ha ha ja zo kun je het ook idd zeggen
Magic_Ice schreef:HEPSIIIIII, ze is zo gaaf, die moet je echt houden hoor!!Ik ben ook bang dat ze blijft plakken Ben al op zoek naar adres om haar neer te zetten. 's zomers kan ze wel hier, maar in de winter echt niet...
Ohw wat een heerlijk veulen!! Ze heeft echt humor, moeders ondergaat het maar zuchtend haha. Arme Sjol!!! En die blik van Hepsie, je ziet haar gewoon nieuwe plannetjes beramen
Gaaf beestje! Ik zou de vliegenmasker even "verankeren" met een stukje ducttape. Alleen heb je daarmee het probleem "over de oren trekken" niet opgelost
ik ben gek op de Hepsi dat boevenkopje, eigenwijs vliegenmaskers hijacken, dramahoofd en die uitglijder, geweldig!
van deze foto's wordt je spontaan goed gezind.Ik vind het zeer geslaagde foto's er zijn er een paar tussen waarvan ik in duigen lag.Het is een zeer mooi dametje met een eigen willetje zo te zien.
Whhhahhahaha wat een lieffie, die drama snuit is geniaal!!Ik dacht dat onze Gentle een kronkel in zn kop had, maar het valt met hem gelukkig mee vergeleken Hepsie Daar ga jij je handen vol aan krijgen!