Wat is het toch een leukerd. Ik hoop zo snel mogelijk op kraamvisite te kunnen komen.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-11 18:56
Thanks allemaal
@ginger ik heb Huub vanavond gebeld was het door de drukte in het weekend gewoon helemaal vergeten Hij zou nog bellen dus hoor t wel wanneer jullie kunnen Vind het echt ook zo ontzettend leuk hoe betrokken hij is
Wat een knapperd! Maar dat was te verwachten met zo'n knappe mama
enoloow
Geplaatst: 03-05-11 23:46
mooi tinkertjee! ik noemde ze vroeger altijd koepaarden
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 10:52
Thanks allemaal
Ennuh niet teveel "fun" om het doorgroeien van z'n oren hè is bij mams ook goedgekomen, naja goedgekomen is groot woord maar het past helemaal bij haar
Dat vlekkie onder oog vind ik ook echt helemaal geweldig
Hij is ondertussen al een heerlijke spring-in-t-veld Heerlijk om naar te kijken mams moet er nog ff aan wennen maar wel erg lief hoe beschermend ze is
Schijnbeweging
en hoofd kriebelen lukt ook al
en zo heeft mam het het liefste dicht bij het hooi en als ie ligt weet ze dat ie in de buurt blijft
Het is een geweldig mooi veulen geworden !!! Sayla heeft er niet voor niks zo lang haar best op gedaan...!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 13:18
Thanks hihi ja het wachten is wel beloond
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 09-05-11 13:23
Ooh wat een leukerd! Ik vind hem zo schattig. Ik dacht eerst dat hij heel donkerbruin was, maar op de droogfoto's heeft hij net zo'n mooi kleurtje als mams. Gefeliciteerd met je knappe veulenkind!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 13:31
Kleurtje lijkt idd heel veel op die van mams mijn vriend vroeg zich al af waarom ik Say dan vos noem en Ruari niet maar hij heeft er zwarte manen/ staart bijgekregen dus hij is bruin en mams is vos