dank jullie wel voor alle leuke reacties! ben helemaal in de wolken
laura er zitten wel een aantal leuke namen bij zoals dream girl maar ja wat moet je dan als roepnaam doen
en jaja nu op naar mn eigen kindje
suelza ja dat vond ik ook echt een geweldige foto en vandaar ook dat ik hem erbij had gezet tica is net als ik helemaal in de wolken met haar veulen zelf ben ik 30 mei uitgeteld
eindelijk daar is ze dan!! ze is prachtig! en weer een vosje erbij je 2 jarige is ook ene vos toch? super leuk aansprekend veulen; was het paard of ponygefokt?
Gefeliciteerd met je knappe merrie veulen!!! Wat een onverwachts kleurtje een knappe vosje en een merrie...dat had ik dan wel weer goed gegokt volgens mij! Voor het NRPS moet de begin letter volgens mij de eerste letter van de hengst zijn dus het moet met een D beginnen dacht ik. Bij mij helaas nog steeds geen halfbroertje of zusje van die van jou....het begint nu wel heeeel erg te kriebelen na die van jou gezien te hebben...ik ben ook zo benieuwd!!! Hou je op de hoogte hoor, zal ook zeker wat foto,s plaatsen hier dan! In ieder geval alvast heel veeeel plezier met het knappe kind! Groetjes, Primadonna