GEFELICITEERD met Hoppaatje!!! En weer een verslag a la Balance.........geniaal! Wat fijn dat alles o goed en snel is gegaan. heeft buurhengst maar weer mooi geflikt (heb je die nog even stiekem gefeliciteerd?
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-11 12:10
Gisteren was Hoppa met mama even buiten. Kleurkenners mogen me zeggen of dit echt wel vos is..
Gefeliciteerd hoor... dat koppie, dat is echt wel een mega Aaaaah... en Oooohh gehalte! TE schattig
Meavey
Geplaatst: 29-04-11 13:01
Veulen is toch echt silver-bay dus vader kan geen zwarte zijn. Op een vos kan zilver verstoppen maar op zwart niet) Weet je zeker dat ze niet ook met mini is geweest? Wat is zijn kleur?
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-11 13:06
Hengstje... Ze moest echt helemaal niets van hem hebben. Moet wel bekennen dat ze voor de veulenhengstigheid bij hem heeft bestaan maar ik zag haar alleen maar dreigen en slaan naar hem. Toen ze hengstig werd uit elkaar gehaald. Ze was smoorverliefd op de zwarte. Hmm.
Ja de onderste is ook zilverbruin en de bovenste is zilverappel(zwart), met het bruin vd moeder kan dat het veulen idd gemaakt hebben. Met een zwarte echt niet, dus toch een gewone mini dan.
Eerlijk gezegd zou het met niet verbazen omdat het echt maar zo'n heel klein hupje is en niets van de morgan qua uiterlijk. Maar ik ben wel verbaasd, ze moest echt helemaal niks van de kleine hengst hebben. Bovendien was dat in april, dan zou het veulen een maand overdragen moeten zijn en daar ziet ze niet naar uit. Puzzel...
Tjinta
Geplaatst: 29-04-11 16:00
leuke puzzel, misschien heb je dan toch de nacht van de bevalling niet gelogen tegen het kleine hengstje...
Gaaf verslag van de geboorte van Hoppa, prachtige naam voor dit geweldige merrietje!