@Gracy: Of niet, die 340 dagen waren al lang, gaan ze ons ook nog plagen met overdragen Helaas ben ik vandaag ziek, dus stuur ik mijn zusje erop af om foto's te maken (voor zover zij daar zin in heeft) Anders moet ik maar 5 paracetamols innemen en erheen gaan
grid
Geplaatst: 26-04-11 11:30
Ik weet precies hoe je je voelt mijn merrie was nog eerder uitgeteld en dus ook nog niks pff... en deze is ook pas op 384 bevallen... [KS] Merrie 370 dagen drachtig
Hopelijk wil Mendy geen record gaan verbreken en staat er snel een veulie naast
Succes!!
Laatst bijgewerkt door grid op 26-04-11 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Geen belletje gehad vannacht, heb mijn mobiel 's nachts op geluid staan. Vanavond er heen.. misschien dat ik er vannacht dan blijf slapen. Still waiting..
MadelonSunny
Geplaatst: 27-04-11 18:33
Spannend! Het begint er nou toch wel echt op te lijken ja
AGarcia
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-11 19:42
MENDY HARST!
Vannacht blijf ik bij de eigenaar slapen, I hope it comes tonight (klopt af)
De eigenaar had mendy buiten vast gezet toen ik kwam, ik kreeg een hartaanval omdat ik dacht dat ze ontsnapt was. Ging de eigenaar zeggen dat er geen veulen in zat en mij kennende wou ik bewijzen dat er wel wat in zat en dus ik naar de uier kijken.. Ik was zo blij, heb de eigenaar, mendy en de vrouw van de eigenaar geknuffeld Ik hou jullie op de hoogte via Yara (xYaartje @ bokt) Al weet ze dat nog niet maar goed ze snapt t wel.