Aaahhh Sjol.... ze ziet er wel prachtig uit! Maar nog altijd geen veullie. Zal vannacht ook wel niet geboren zijn anders had je vast wel gepost.
357 dagen nu al...pffff...
Het wordt een perfect veulen dat moet gewoon.
Sjolvir
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 12:36
Met zo'n buik heb je wel eens een probleempje... Nu gaat alleen Sjol heel hard vloeken, dat ik dit genante filmpje heb geplaatst van de koningin van het rollen
Hahahahah lol dat filmpje! Ik ga voor vrijdag 4 uur snachts.
ClauH
Geplaatst: 13-04-11 13:48
Wat een geweldig filmpje Zou de koningin niet gewoon op koninginnedag kunnen bevallen Of mag het zo lang niet blijven zitten ? (ik ken ze niet langer dan 365 dagen max). Ben heeeel benieuwd naar baby-sjol
GoLizz
Geplaatst: 13-04-11 14:00
Dat filmpje! Geniaal! wel beetje zielig hoor!
Sjolvir
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 18:23
Ze mag van mij tot koninginnedag, maar dan wel zoals ze het nu doet. Zodat ik niet vanaf morgen nacht tot dan op stal moet wonen Pasen is ook wel leuk.
Is en blijft een tikje eigenwijs dier, dus wat ik ook verzin, ze zal het vast wel weer anders doen.
_biondaa
Geplaatst: 13-04-11 18:55
Ik denk maandag 18 april, een mooi merrietje
bont_jump
Geplaatst: 13-04-11 20:29
sjolllie, houd het nog wel even vol, zoals ze er nu bij staat. Komt waarschijnlijk pas rond Koninginnedag, ze heeft toch geen haast .
(en dan kan iedereen er bij zijn om der kind te bewonderen )
Sjol update!!!!! Do gaat slapeloze nacht krijgen Sjol wilde heel graag het land uit (zeer uitzonderlijk lees uniek) en staart was tot bolletje wol geschuurd enz enz. Dus wellicht vannacht al een update, ik heb mn telefoon standby om evt stand van zaken te updaten. T leek nu wel hard te gaan. Dibbes moet dus heel veel plasjes gaan doen vannacht
Spannend hoor denk dat het een merrie wordt Sterkte hoor vanachter Hoop dat het vlotjes verloopt en morgen een update met foto's van een gezond veulen en een blije mamma
Oooooh spannend zeg!!!! Jammer dat ik hier niet op kan wachten, ik moet nu echt gaan slapen Succes met de bevalling en ik lees morgen wel hoe het is gegaan!!