nou nog steeds geen veulentje.....wel begint ze slapper te worden aan de achterkant en ook had ze vandaag staan schuren met haar staart dus het begint er op te lijken dat het een beetje in werking komt allemaal
PrimaDonna
Geplaatst: 17-04-11 21:02
Hey wat leuk, ik verwacht ook binnenkort mijn Don Carino Du Bois veulen (27 april) dus ik ben erg benieuwd wat er bij jou uit gaat komen! Ik heb een donker vos merrie van De Vito II met 4 witte benen en witte bles dus bij mij is het de vraag wordt het een vos of palimino en hengst of merrie maar bij jou kan het alle kanten op Mijn merrie is echt mega dik echt een beetje tegen hetr abnormale aan vind ik zelf, ik twijfel zelfs of het er wel 1 is ondanks de scan die ik heb laten doen, misschien wordt het wel een mega veulen dus ik knijp hem wel een beetje, hou dr in in ieder geval goed in de gaten. Ik hou jou topic in de gaten en wens je heel veel succes alvast bij de bevalling!!!
primadonna wat leuk dat jij ook een veulen van deze hengst krijgt! ben ook heel benieuwd naar jou veulen dus mocht het geboren zijn hou mij dan maar op de hoogte
Oh, dat zegt niet zoveel. Die kunnen op het allerlaatste moment weer helemaal vollopen. De laatste keer dat er bij ons een veulen is geboren (dat is nu 4 jaar geleden) heeft de merrie ons een week lang voor de gek gehouden. Op de dag dat het veulen geboren werd, zag men al dat het niet lang meer op zich zou laten wachten dus men dacht, even een boterham eten en dan de merrie de wei in sturen. Binnen een half uur was het veulen er.
nou hier nog steeds niks en heb zo´n vermoeden dat het ook nog wel even gaat duren uitgaande van de datum dat ze de laatste keer gedekt is zou ze nu 6 dagen over tijd zijn
Wat een super combinatie! Is er een speciale reden dat je deze hengst hebt gekozen? En is het veulen al onderweg?:) Ik heb gestemd op een valk hengstje!
bergkraai nee het veulen is er nog steeds niet......*zucht*
lauraax dank je wel de rede dat ik voor deze hengst heb gekozen is omdat ik graag een aantal punten bij mijn merrie hoop te verbeteren veulen is nog steeds niet onderweg.....