Nope, nog steeds niets... Ze is echter wel enorm verander op een weekje tijd... Haar buik is echt hard en zwaar geworden en haar uier is plots bijgekomen. Zelf denken we dat ze ons een vroeg paascadeautje zal bezorgen
De uier vorig week zaterdag (welke uier? )
Het totaal plaatje
De uier woensdag
Nog es
we zijn echt vol ongeduld aan het wachten... Op dinsdag 26 april zou ze 365 dagen drachtig zijn. Hopen dat het toch maar daarvoor eruit gooit...
Spannend hoor! Chicka geeft vanaf gister ook melk. Het is nog heel licht van kleur, maar er zit absoluut vooruitgang in. Misschien worden de broertjes/zusjes wel tegelijk geboren
Ja die uier ziet er véél beter uit opeens!!! Dat zal niet lang meer duren hoor! we tellen ongeduldig mee af, wie weet is het dit weekend wel!
showtimegila
Geplaatst: 15-04-11 15:12
hoi hoi vind het echt heel grappig om te zien hoe je ook met at uier bezig bent ik had dat ook nou is de uier wel echt heel erg veranderd en vol ik heb zelfs gedacht mijn merrie gaat deze keer niet keggelen nou niets was minder waar ik zal je wat foto's sturen van 5 uur s'ochtends en 2 uur smiddags mischien wel leuk om te zien die nacht is mijn veulen ook geboren
zo trof ik haar om twee s middags aan de fotovan het uier van 5 uur sóchtends kan ik niet vinden maar die was 2 keer minder vol hahaha
dit was om 10 uur sávonds en om 10 over twaalf is mijn veulentje geboren
succes en ik volg je ben erg benieuwt groetjes jennifer
Wij allemaal... Gisteren liep ze nog samen met haar hoog-zwangere vriendinnetje buiten... Het gaat toch echt niet meer zo vlotjes dan anders... Dit weekend zal het waarschijnlijk niet meer zijn, maar we hopen voor volgende week... @iorr... Ze zijn misschien op elkaar aan het wachten
Ik had jullie ook al liever een uitgebreid fotoverslag gegegeven. Maar helaas
Iorrr
Geplaatst: 18-04-11 07:59
Antikana, ik denk inderdaad dat ze op elkaar wachten. Chicka staat nu stil in de 'ontwikkeling'. Ze heeft een vol uier, de banden mogen lossen, maar ja het is een maiden. Dus dat zegt ook niet zoveel.
Dat is hier ook het probleem... De uier loopt nu al redelijk vol, maar haar banden worden eigenlijk niet veel slapper. Voor Antikana wordt het eigenlijk ook de eerste keer, dus kan je inderdaad niet zoveel van zeggen. Ze bezorgen ons liever wat slapêloze nachten
Hahah ja inderdaad! Al zet ik mijn wekker nog niet... Chicka moet officieel nog 12 dagen en aangezien ze nog losser moet en niet harst, ga ik er nog niet uit. Ik heb er één die is pas 8 mei uitgeteld en daar ben ik er al wel een paar keer voor uit geweest (uiteraard check ik dan Chicka ook, maar zij is niet de reden dat ik er uit ga).
Chicka heeft haar uier echt vol, bloedt al twee dagen heel licht uit haar kling en eet nog maar heeeel weinig.... Kan IMO dus niet zo lang meer duren, maar wie zal het zeggen?
Oei Iorr? bloed uit haar kling? heeft ze dat altijd?
Iorrr
Geplaatst: 21-04-11 08:50
Eerste veulen ooit. Maar we hebben er wel eens eerder een gehad die dit had. Is een teken dat het echt niet lang meer op zich laat wachten...
Edit: Het gaat maar om een paar druppels hoor, geen liters
_Antikana_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-11 08:54
Vanmorgen om 05 uur is hij eindelijk geboren: Livigno D'antikana een knappe hengst! De bevalling was op 10 minuten geklonken. Toen ik om 7.15 uur weer naar huis vertrok, had hij de melkbar al gevonden. Alleen de nageboorte was er nog niet af. Vanmiddag weer naar daar om trotse eigenaar te spelen... Natuurlijk krijgt hij hier straks op bokt zijn eigen topic. In afwachting daarvan alvast 2 fotootjes!