Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haboshof schreef:Dat is niet nodig. Ik heb gezien dat er een veulen in zit op de scan. En sindsdien heb ik haar alleen maar zien groeien, bovendien beweegt de buik zo erg dat de pony er zelf van schrikt. Ze lijkt wel een ton te hebben ingeslikt. Ik weet alleen geen dekdatum en dus kunnen we niet anders dan wachten. De uiercheck gisteravond wees uit dat het vocht wat er nu in zit nog zout is, dat moet naar zoet veranderen en dan komt het veulen snel.
haboshof schreef:Dat is niet nodig. Ik heb gezien dat er een veulen in zit op de scan. En sindsdien heb ik haar alleen maar zien groeien, bovendien beweegt de buik zo erg dat de pony er zelf van schrikt. Ze lijkt wel een ton te hebben ingeslikt. Ik weet alleen geen dekdatum en dus kunnen we niet anders dan wachten. De uiercheck gisteravond wees uit dat het vocht wat er nu in zit nog zout is, dat moet naar zoet veranderen en dan komt het veulen snel.
horzlover schreef:haboshof schreef:Dat is niet nodig. Ik heb gezien dat er een veulen in zit op de scan. En sindsdien heb ik haar alleen maar zien groeien, bovendien beweegt de buik zo erg dat de pony er zelf van schrikt. Ze lijkt wel een ton te hebben ingeslikt. Ik weet alleen geen dekdatum en dus kunnen we niet anders dan wachten. De uiercheck gisteravond wees uit dat het vocht wat er nu in zit nog zout is, dat moet naar zoet veranderen en dan komt het veulen snel.
hoe weet je of het zout is (ben blond ziet u)