Agossie wat een schatje Hij ziet er goed uit hoor!
Adil
Geplaatst: 11-02-11 19:53
Jeetje, die heeft zich al best ontwikkelt! Klopt inderdaad dat de Duitse Rijpony's vrij snel qua ontwikkeling zijn. Een vriendin van me heeft er een die nu ong. 2,5 is, wordt eind van de zomer 3. Beestje is gewoon al helemaal "af"
Wauw wat een knapperd! Hij is al behoorlijk groot zeg en wat een leuk kleurtje! En wat leuk dat hij zo braaf is zeg! Ik ben benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen
Hoe hij straks uiteindelijk is en hoe hij het vervolgens onder het zadel gaat doen is iets waar ik (uiteraard) ook enorm benieuwd naar ben. Gisteren heb ik samen met Marjolein nog allemaal foto's vergeleken en de conclusie was dat hij qua bouw toch wel héél erg veel op zijn vader lijkt. Alleen zijn hoofd, dat komt meer bij Dornik en een andere merrie weg. Niet bij paps en niet bij mams. In tegenstelling tot Desperado (het volle broertje van een jaar ouder, van Marjolein) die qua hoofd weer heel veel op mams lijkt, en waar je ook Djamai in herkent. Echt heel leuk om de mannen en alle familieleden iedere keer weer te vergelijken.
Manou
Geplaatst: 12-02-11 00:51
Wat een knappe pony is hij toch. En dat blauwe halster staat hem ook leuk.
wauw wat een mooi hoofd krijgt hij!! hij ziet er heel goed uit!!
Sjaad
Geplaatst: 12-02-11 01:09
Hij ziet er echt práchtig uit. En buiten het feit om dat Dylano er erg knap uit ziet; ik vind jouw kapsel ook erg leuk, met je pony!
RoughRebel
Geplaatst: 12-02-11 11:26
Jeetje, die gaat nog niet richting naarling! Het is idd een knappe jaarling!! Wat een lekker ding!!
Annash
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-11 14:02
Sjaad schreef:
Hij ziet er echt práchtig uit. En buiten het feit om dat Dylano er erg knap uit ziet; ik vind jouw kapsel ook erg leuk, met je pony!
Dankjewel! Ik zat te twijfelen maar ik heb het toch laten doen... hahaha. Maar ben er wel erg blij mee, zowel met mijn haar als Dylano's nieuwe kapsel... haha grapje!