Eindelijk is het aftellen klaar..Bruce is bij mij!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hutch84

Re: Eindelijk is het aftellen klaar..Bruce is bij mij!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 15:11

wow ik val ok van mij stoel van verbazing hoe kan het zo zijn

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 16:26

Ja Gibbs heeft nu zwarte benen, en een zwarte staart. Hij is nu 5 jaar. Altijd als ik ergens op een show ben, kijk ik naar look a like's, maar dit is de eerste die qua aftekeningen echt op Gibbs lijkt, ik was ook heel verbaast toen ik je veulenfoto's zag.
Gibbs heeft een hele andere afstamming. Hij heet officieel RV S Moon Force, vader is Air Force Max, en moeder is Shadow Moon. Dit zijn ook de enigste veulenfoto's die ik van hem heb. Heb hem vorig jaar december gekocht, toen had ie dus al zwarte beentjes, hahaha
Ik krijg wel geregeld opmerkingen dat mijn paint zo mooi apart getekend is. Dus dat zul jij straks ook wel te horen krijgen :D

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 16:53

hey, een look a like van gibbsje, wat gaaf!

schitterend veulen en natuurlijk helemaal af met die blauwe ogen :+:

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 14:28

@hiphopje..ik had al even in je profiel gespiekt maar blijf het verbluffend vinden hoe onze twee mannen op elkaar lijken...ik denk alleen wel dat die van mij sorrel blijft..

@spatter...ja hij is leuk he :o (zei ik geheel "objectief " := ) hij heeft alleen 1 blauw oog en 1 bruin oog..

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 15:10

Ja, dat had ik ook gezien. Het staartje van jou ventje is bruin, die van Gibbs was toen al een beetje zwart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 15:13

Wat een cutiepie <3

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 15:13

Wat een leukerd! Helemaal makkelijk die bruine benen :D Weinig last van blubberbeentjes straks. Haha.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:57

Super dat je hem nu dichtbij hebt staan! Geniet maar lekker je knappe ventje! Enne je mag best meer foto's plaatsen hoor! ;-)

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:04

Ja, vooral veel foto's blijven plaatsen, ben benieuwd of hij over een jaar nog zoveel op ons paardje lijkt.

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 14:30

:o hihi ..genieten doe ik zeker..ik ga elke dag wel even bij hem kijken en kroelen. Iedereen op stal is ook zo enthousiast over hem dus aandacht komt hij zeker niet tekort ;)
als het weer het toelaat dan zal ik weer wat foto's van hem maken.. en plaatsen natuurlijk ;)

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:42

Ahh wat een leukerd!
Ik had m al in het echt gezien (bij Jos en Roel), toen ik met mn vriendin mee was naar haar poown.
Helaas stond ie een beetje verscholen achter de andere, maarja, dat was net z'n tweede dag daar.

salerno__mj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 13:34

heel appart getekend!

Zicootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 13:58

salerno__mj schreef:
heel appart getekend!

ja dat is hij inderdaad..en nu met die mooie "bay" vlekken erbij helemaal :+

mariskalove schreef:
Ahh wat een leukerd!
Ik had m al in het echt gezien (bij Jos en Roel), toen ik met mn vriendin mee was naar haar poown.
Helaas stond ie een beetje verscholen achter de andere, maarja, dat was net z'n tweede dag daar.

ja in het begin bleef hij heerlijk schuilen achter die twee maar inmiddels niet meer hoor ;) hij vindt zichzelf heel cool dus komt altijd op zijn gemakkie naar je toe zoals het een stoere man betaamt ;)