Elisabeth1 schreef:Ooo wat een mooierd!!!
Gaaf ook dat je haar als veulen al krijgt want dan krijg je zo'n onbeschijfbaar gave band met haar!
ja en ik wou heel erg graag een veulentje al vanaf toen ik 6 was en nu hebben we 2 merries en helaas is er eentje 22 en de andere 17 of 18 en ik durf niet om van mijn d ponytje (17 of 18 jaar) een veulentje van te nemen ik denk dat het dan te zwaar voor haar word en die van 22 is ook een paard en dat is een lieverd is een heel zeldzaam ras maar ze is daar gewoon te oud voor en nu hadden mijn moeder en ik besloten om er eentje te kopen en dan meteen voor later en op internet stond een super stoere hengst veulen en daarna zag mijn lesgever een leuk veulentje staan en we waren meteen verkocht
later ga ik met haar dressuur en mijn moeder denk ik ook en nu we toch een jonge merrie hebben een paar veulentjes en mijn moeder en ik zijn niet zo'n springfan wel om te kijken maar om het zelf te doen zo hoog dat doen we niet maar wel gewoon ooit balkjes of een laag sprongetje en gewoon heel veel knuffelen