Dat is wel lekker ja, die dikke vacht eraf! Hij ziet er leuk uit, met die laarsjes Die stippen zijn ook ontzettend gaaf! Ik ga trouwens ook naar de keuring van het NMPRS, misschien zie ik deze meneer nog wel!
Sappos
Geplaatst: 04-07-10 22:21
Idd wat een stippen. Verder zie je nu pas dat ie luxe is. Met haar was het een mini schaapje
_Karin
Geplaatst: 04-07-10 22:29
Hij ziet er goed uit zeg. Dier bont laarsjes staan hem wel grappig. Dora is ook vrijdag geschoren dit is ook in overleg met de DA gegaan. Het babyachtige is er wel gelijk af nu vind je ook niet?
Vind het ook schattig staan! Goed, helemaal geschoren is mooier, maar compleet onnodig. Vind juist dat jullie het goed hebben aangepakt, ook door het met de haren mee te scheren geef je hem nog voldoende bescherming tegen de zon. Hij is in ieder geval wel heel erg leuk!
goeie actie, de temperaturen zijn veel te hoog voor een bontjas. ik heb vroeger ook heel wat veulens geschoren, ook niet voor het mooie, maar tegen de warmte.
en hij blijft er schattig uit zien, heeft gewoon een super aansprekend hoofdje!
Ben echt helemaal jaloers op die witte pluisstaart...! Spijtig dat mijn dame haar pluis al ontgroeit is
Anoniem
Geplaatst: 06-07-10 23:11
Net een poedel maar dan wel een heuule lieve poedel
Forcalquier
Geplaatst: 06-07-10 23:21
linda_arnold schreef:
Moest gelijk aan die reclame van Andrelon denken................ !!
Hij heeft zijn punt wel gemaakt
Niet gemeen bedoeld maar bij het openen van dit topic had mijn pc nogal moeite (geen idee waarom) en zag ik foto van de zijkant en als eerst de benen.......ik dacht dat het om een Alpaca ging.....sorry