Spannend hoor. Mijn merrie had toen ze drachtig was ook bijna geen buik wel goed uier maar uiteindelijke heeft ze ons verrast door in een nacht vol regen en onweersbuien te bevallen.
Ik ben ontzettend benieuwd naar het veulen!!
Laarski
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-10 12:49
Ze heeft d'r eten van vanmorgen laten staan, ze is nu wel aan het grazen. Banden zijn slap, kling niet gezwollen of open of iets.. Verder is ze de laatste dagen erg rustig, veel op één plaats rusten..
Terra is 1.67 en Verdi is 1.72 m hoog.
XAstorX
Geplaatst: 01-07-10 12:58
Wat een prachtige dieren!! Veel succes met wachten
Ik meld me hier ook even... Ben zo benieuwd laar!!! Hopen dat ze ons niet verrast!
Xhiske
Geplaatst: 01-07-10 16:10
Laarski schreef:
@ Ilovetessa: , oh wat leuk! zie je nog kleine overeenkomst of totaal niet?:D
ben altijd erg slecht om zulke dingen te zien maar ik heb wel een paar foto`s van haar, dit was de foto bij de verkoopadvertentie (heb haar nog geen jaar) http://i49.tinypic.com/n2z7rn.jpg dit was begin april
@ Tessyke, hha, ja ik krijg de buik ook niet goed op de foto, in real life vindt ik d'r echt wel dik, maar op de foto komt dat op een of andere manier niet tot ze recht op de foto! naja.. Hebben we straks minder werk de buik weer strak te krijgen !! Hoe lang moet jouw merrie nog?! Heb je ook een topic?
mij nmerrie zou in principe niet meer zo lang moeten (ze staat in mijn onderschirft) ze is ook dik als ik haar zie maar ik krijg het ook niet fatsoenlijk op foto
Hi, nou ik duim ook voor je mee hoor maar natuurlijk ook voor ons eigen aankomende veulen moet er nu maar eens een keertje uitkomen (16dagen over tijd)
shamyrah
Geplaatst: 01-07-10 23:55
Nou we wachten af, zal wel niet lang meer duren. succes, Trouwens je hebt prima op je merrie gepast zeg, de verkoop foto en nu , het is een groot verschil.
Laarski
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-10 03:19
@ Shamyrah, oh dank je! Welke foto heb je gezien dan? Van toen ik d'r kocht? Ben ook erg blij met hoe ze er nu uitziet, zo veel veranderd sinds haar aankoop!!
@ Waterlelie48 ik duim ook met je mee!!
Alarm ging net, maar ze ligt gewoon te maffen.. Wel grappig steeds tussen 2 en 3 doet ze dat. Zo denk ik dat ze er toch nog een paar daagjes over doet.. Naja.. Als 't veulen er klaar voor is dan zal ze wel komen denk ik dan maar!
En ik denk zelf dat de banden nog slapper kunnen en de de uier meer mag kegelen of hoe zeg je dat haha
Heee Laar! Wat ziet ter dr goed uit zeg! Ben heeel benieuwd wat eruit komt Neem je dr nog wel mee hierheen als je naar Stenden gaat? Dan kan k je miss wel een paar dagen per week helpen oid?
het was ook wel erg warm deze dagen, hopen dat daar verandering in komt voor je merrie zijn allebei hele mooie paarden, en ze lijken veel op elkaar hoop voor je dat het snel komt
wigke89
Geplaatst: 03-07-10 11:14
spannend veel succes als het straks zo ver is
Laarski
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-10 13:33
Hallooo Bokkers Wat een leuke lieve berichtjes! Nou vannacht helemaal niets geen alarm.. opsich wel lekker want had van 4 tot 4 snachts gewerkt met die 3 onrustige nachten ervoor.. poehh ben kapott, Uier is weer gewoon droog, dus ik weet het even niet meer.. Ik houd jullie op de hoogte !!
xx
shamyrah
Geplaatst: 03-07-10 16:35
Vanavond onweer, dus meestal komen de veulentjes er dan uit, we wachten gewoon weer mee met jou, trouwens je verkoop foto stond ook in dit topic.