In het topic in mijn onderschrift staan op pagina 4 foto´s waar ze helemaal geschoren is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), dus was even zoeken! Maar toen vonden we Lola met haar prachtige hoofdje, kleur die we zochten en lieve karakter en daar zijn we iedere dag weer heel blij mee!
)

Ben heel benieuwd wat nou haar werkelijke kleur is/wordt!
. Ik vond dat ze er beide heel erg goed uitzagen trouwens!! Ze hebben het echt goed gehad in de kudde. Ze is echt ontzettend klein he! Ik had ze ook al een tijdje niet gezien maar ben erg blij dat ik ze nu weer thuis heb. Nu is het afwachten of ze drachtig is en of Nine volgend jaar een halfbroertje of zusje krijgt
. Anders gaat ze volgend jaar april/mei weer lekker de kudde in (Lola dan alleen)
. Appaloosa zou ook nog kunnen maar dat is niet te testen dus dat is afwachten.
. Ik had het hengstje uitgezocht omdat hij zo klein, fijn en luxe is en een geweldig karakter heeft, en daarbij ook naar de kleur gekeken ja maar niet voornamelijk. Ik ben heel blij met het resultaat en ze heeft heel wat kleurgenen bij zich en van beide ouders iets speciaals meegekregen, dus als ze ooit veulentjes krijgt wordt het ook weer flink gokken.
. Het bont zal je wel blijven zien omdat de huid onder het bont zwart is en onder het wit roze, dus vooral bij het scheren zal je het altijd zien en ze zal vaak geschoren worden want zal regelmatig naar shows en keuringen gaan met haar
. 
Leuk plekje hebben ze!
. Dat was denk ik de hengst (AMHA hengstje, bucks em pack) en die is valk van kleur, deze:
.
. 
En dat is hem ja