frenia schreef:mooi kereltje! wat is hij ook meteen mooi gevuld! gefeliciteerd!
Leuk dat je dit opmerkt. Dat is namelijk ook het eerste wat ik opmerkte, het lijkt net alsof hij al een paar dagen oud is. An Rua was als veulen ook meteen goed bevleesd/bespierd.
Tamoor schreef:Prachtig veulen, gefeliciteerd!
Dat je hoopte op een merrie, betekent dat dit mooie hengstveulen de verkoop in gaat?
Ja, Rav wordt tzt verkocht als ik een fijn plekje voor hem kan vinden. Dit geldt ook voor z'n moeder, ik kan helaas niet alles zelf houden.
ponyparadijs schreef:Is paps overigens helemaal niet bont?
Nope, An Rua is effen gekleurd. Hij draagt het sabinogen welke zijn grote buikvlek en stekelharigheid veroorzaakt.
*Tequila* schreef:Oooh Monique hij is prachtig! Dat hebben Zita en An Rua goed gedaanZita ziet er ook trots en gelukkig uit. En weer stiekem bevallen he, het is er ook 1!
En je hebt dan wel drie hengsten, maar wel 3 hele mooie hengsten!
Precies, ik ben helemaal blij met mijn 3 mannen!!
Houd halfzusje Nevi maar in de gaten als ze volgend jaar of het jaar daarop een veulen krijgt. Hoop dat het niet zo'n stiekemerd als Zita is dan bevalt ze namelijk met theezakkies
Zita is trots maar nog wel onzeker/onwennig; eerste veulen, jonge onderdanige merrie.. Ze doet ontzettend d'r best, als Rav wil drinken dan trekt ze d'r buik in en maakt ze haar rug zo enorm bol dat ze haast niet meer ademen kan, ietwat overdreven, maar wel liefhttp://www.mijnalbum.nl/Foto-T8XYNHN3.jpg
Zita ziet er ook trots en gelukkig uit. En weer stiekem bevallen he, het is er ook 1!
Zeker niet in combi met een wit staartje
Hartelijk gefeliciteerd met deze leuke 1ste nakomeling van An Rua