Dus zal hem niet zomaar verkopen, maar als ik hem kan verkopen gaat hij weg.
Alleen weg geven doen we niet aan dus dan blijft hij lopen
Volgens mij lijkt hij best veel op clever zo van de foto's te zien.
Bedankt voor alle felicitatie's
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anke schreef:Hij is zich nu al mooi aan het ontwikkelen...een plaatje!
Vier veulens op rij en vier mooie hengsten, ben benieuwd wanneer Talytha een merrie geeft.
Ik heb Anke's Dream dragend van haar zoon, Braveheart...ben héél benieuwd wat daar uit komt!
Manda schreef:Je moet hem echt meenemen naar de keuring, hij gaat het vast heel goed doen![]()
.
Mariska80 schreef:Nee hij heeft nog geen naam.
Heb wel een leuk naam gekregen van een bokker alleen die is net 2 letters te lang.![]()
Het zou dan LCS Jazzy's spotted falcon moeten worden.

Mariska80 schreef:Manda bedoel je naar de NMPRS keuring of het NAS?
. Je kan toch naar beide? Of heb je hem alleen bij het nas?
.
.
Manda schreef:Mijn veulentje is ook echt niet knuffelig en niet echt geworden ook, wel nieuwsgierig maar ze blijft het liefst bij haar moeder.
Clever is trouwens ook niet echt een knuffelkont hoor, misschien zit het in de genen.
Op de show zijn we ook met beide hengstjes! Als je met de kleurenklasse meedoet lopen we zelfs samen in de rubriek!
Vorig jaar won Pandorro de kleurenklasse dus dit jaar zal wel een ander winnen en dat zal deze vast worden zo mooi als hij getekend is![]()
Wel gaaf als je op de show komt! Dan kunnen we de broertjes zowiezo laten meeten en samen op de foto!
.