Tja dat duurt gewoon even voordat zo'n knappe vent helemaal klaar is, vandaar dat je frummelvanger het nog niet deed.Wat een schitterend koppie heeft ie zeg!
_Lorette_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-10 22:40
Nog een leuk filmpje
(De merrie is nu 10x zo dik als tijdens de dracht En zie maar eens hoe kaal ze staan. We geven ze hooi bij...)
Maar goed dat de frummelvanger niet gewerkt heeft en dat moeder de tijd genomen heeft om deze beauty tot in de puntjes af te werken Gefeliciteerd ermee
Dat is het wachten meer dan waard geweest, wat een ontzettend mooi veulen, gefeliciteerd. Had helemaal gemist dat hij geboren was...het is echt een plaatje!
Jeetje wat een prachtig peerdje!! Wat is de bedoeling, houd je hem?!
_Lorette_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-10 11:43
Hij blijft Ik kan er ook echt geen afstand van doen. (Of er moet iets gebeuren waardoor we noodgedwongen moetem verkopen, maar dat kan ik me niet voorstellen!)
Wat een superstoer veulen! Heel mooi koppie met een mooi bles. Veel plezier met hem!
Sabin_e
Geplaatst: 18-06-10 12:06
Wauw wat een prachtig veulen zeg! Wat een mooie aftekingen heeft hij op zijn benen zeg, en een mooie bles. Heel stoer! En ik moest echt lachen om je Frummelvanger-topic
Oja.. Gefeliciteerd!! haha Wat gaaf dat je 'm gaat houden!
Laurentii
Geplaatst: 18-06-10 12:10
die laatste foto is echt geweldig je mag trots zijn op die knappe man!
SuperSonny
Geplaatst: 18-06-10 12:11
oh lorette wat is die frummel een lekker ding, geniet er maar lekker van! Filmpje is hartstikke leuk, echt een ondeugd.