Wauw, wat een plaatje! Prachtig getekend ook... En dat koppie, heerlijk! Heel veel plezier met je kersverse aanwinst en ik ben echt ontzettend benieuwd hoe hij uit gaat groeien!
Waauw! Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst Shanna! En wat een ontzettend ruig ding, wordt later vast een hele gave sportpony! Ben heel benieuwd hoe het jullie later zal vergaan, maar voor nu eerst: genieten van het arrogante koppie en geduldig wachten totdat hij onder het zadel mag.
Ben je van plan om hem hengst te laten, of heb ik daar overheen gelezen?
heikedenise
Geplaatst: 15-06-10 13:00
gefeliciteerd shanna echt een mooi veulen
ik wens je het allerbeste met hem en dat jullie veel plezier mogen gaan beleven
en ook ik ben benieuwd hoe die het over 3 a 4 jaar onder het zadel doet
kainda
Geplaatst: 15-06-10 13:04
Gefeliciteerd!
Ik vind het echt heel leuk dat je nu een eigen paardje hebt. Ik volg veel van je topics en ik gun het je van harte meid!
Heerlijk dat je een jong beestje hebt en vooral fijn dat hij niet zomaar wordt verkocht.
Ik wens je nog veel meer plezier en geluk dan met al je andere paardjes
Gefeliciteerd Shanna, eindelijk je eigen topper in handen! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn meid, geniet ervan. Knap ding in ieder geval. Nu maar afwachten hoe hij uitgroeit.
zasread
Geplaatst: 15-06-10 13:33
Nogmaals gefeliciteerd met je aanwinst! En ik weet (uit ervaring ) die maanden en jaren vliegen voorbij
Gefeliciteerd! Het is je gegund Veel plezier met deze knappe man!
OdiEtAmo
Geplaatst: 15-06-10 13:37
Wow, echt super gaaf! Heel veel plezier met deze mooie man!
supertammy
Geplaatst: 15-06-10 13:39
Heel leuk veulen om te zien!! Daar ga je vast nog heel veel plezier aan beleven.
kleinvosje
Geplaatst: 15-06-10 13:40
Heel leuk, mooi dier, gefeliciteerd! Maar wat ik stiekem niet snap, waarom wordt ie pas van jou als ie afgespeend wordt? Waarom niet nu al? Heb je wel op papier gezet dan dat ie van jou wordt? Niet dat ik de verkoper niet vertrouw, maar ik heb al vaker verhalen gehoord van beloftes die gemaakt zijn en waar dan toch een andere uitkomst uit komt.
Otje
Geplaatst: 15-06-10 13:43
Ohhh Shanna wat een ontzettend mooi veulentje!!!!!!
Gefeliciteerd met je aanwinst
tiffclaus
Geplaatst: 15-06-10 13:47
Gefelicteerd met je knappe vent. Is ie dadelijk voor jezelf met rijden??
Heel leuk ding Shanna, prachtig kleurtje ook. Ze hebben daar altijd van die leuke pony's. Wat is de planning, om ermee tussen de paarden te gaan rijden?
Leuke pony, Shanna! Nu maar afwachten tot september..
Anoniem
Geplaatst: 15-06-10 14:38
WOW Fantastisch man .. echt super van harte gefeliciteerd
bfsunshine
Geplaatst: 15-06-10 14:41
Hihi wat grappig! Ik kijk ook al jaren naar de veulentjes daar! Ik ben helemaal palomino fan! Maar ik zal moeten wachten tot ik tijd heb voor 2 palomino's tot die tijd doe ik het alleen met mijn huidige ! Hij is echt cute!!