Hoi brenda! ben jij op kamp in augustus? kom namenlijk met het veulen 15 tot 20 aug! dan zie je der ook!
steigert
Geplaatst: 16-06-10 00:01
Oh wat leuk dat je dr meeneemt!! Maar helaas ben ik er die week niet, ik ben er die week ervoor... Dan kan ik haar niet bewonderen... Misschien blijf ik wel tot zondag, dan kan ik haar even zien
just_kiki
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-10 11:14
steigert schreef:
Oh wat leuk dat je dr meeneemt!! Maar helaas ben ik er die week niet, ik ben er die week ervoor... Dan kan ik haar niet bewonderen... Misschien blijf ik wel tot zondag, dan kan ik haar even zien
haha, dan zie ik je misschien nog wel
ze was gisteren aan het bokken in der stalletje
cloris
Geplaatst: 16-06-10 11:21
Gefeliciteerd
irise456
Geplaatst: 16-06-10 12:33
Gefeliciteerd
Ben benieuwd naar meer foto's
just_kiki
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-10 16:50
hier komen ze dan!
Nida is zo lief, wanneer je der op der schoftje en op der maantjes kriebeld. kriebeld ze jouw ook helemaal terug vooral bij je gezicht Ze is zo nieuwschierig
Malenka
Geplaatst: 16-06-10 17:37
Net zo lief van karakter als latigo dus?
Ze ziet er enorm schattig uit. Mooi hoor die 'schaduw' over haar hals en schoft. Hidra ziet er ook erg goed uit. Wat een manen en staart heeft ze toch! (Ik zou ze er aan laten hoor )
Ja lief he, die donkere vacht stukken. Ze is nog liever als latigo! (maar latigo was geen mensen gewent toen hij zo klein was , dit veulen is al veel in handen geweest ) haha Hidra der manen stonden op de foto nog alle kanten op
Ja ze heeft nu 2boxen. tussen schot is er uit ze heeft nu een box van 6x3.5 ruim zat !
Nida is zo sociaal. dan ga je naast der staan, en je klapt in je handen. komt ze nieuwschierig kijken hoe gek je het ook maakt ze is nergens bang voor, ook in de oortjes zitten is prima ze komt naar élke vreemde toe om geaaidt te worden. vind ze echt heerlijk want ze kriebelt gewoon terug Maakt haar echt niet uit wie het is... als ze maar aandacht krijgt maar als wij met de boxdeur op staan en letten niet goed op. loopt ze er uit ze blijft totaal niet bij mams Dan hoor je Hidra weer zacht hinnike van 'kom terug!' maar nee hoor dat doet Nida echt niet