Vanmorgen stond ik mevrouw haar voeten uit te krabbelen en toen dacht het veulen volgens mij dat het een tuimelaartje was...een BEWEGING echt onvoorstelbaar!! zo heb ik het nog niet eerder gezien...er staken gewoon echt benen uit!! (die je zo pakken kon) Merrie draagt ook al de gehele dag de staart heel hoog...mag toch hopen dat het nog even blijft zitten (al kan het in principe al wel natuurlijk vanaf heden) Maar de vorige keren was ze steeds aardig over de tijd...al is er nog nooit eentje blijven zitten hahahah
Frenka
Geplaatst: 03-06-10 16:28
dan is het vast een merrie, nu al merriestreken Mams is een schitterende merrie, had ook super punten zie ik op dr papier. Ik duim mee voor een merrieveulen!
Zooooo wat een gave merrie! WAAW!! He-le-maal mijn ding.
Ik ga het topic in de gaten houden, en ook wel benieuwd naar net zo'n gaaf veulen!
Hahaatje
Geplaatst: 03-06-10 16:34
Wow, wat ziet mams er goed uit zeg, zo tevreden ook met haar bolle buikje! Het kan niet anders dan dat daar weer een heel mooi veulen uit gaat komen. En ik ga met je meeduimen voor een merrie!
Ik heb een raar gevoel...hihi...het uier was vanavond volledig weggetrokken(en dat was de andere keren ook zo voor er een veulen uitkwam) Ook heeft ze vandaag bijna niets gegeten in de wei...staat maar een beetje te staan en toen ze binnenkwam vanavond viel ze niet eens aan op het klaarstaande voer...voortekenen??????
heb haar net binnen gedaan...het slechte weer is hier gearriveerd... Het uier blijft wel voller als de afgelopen dagen...en eten wil ze alweer niet...maar ze is er ook wel echt klaar mee dit keer! Ze heeft ook echt last van het extra gewicht. Hoop voor mijn merrie dat het snel geboren wordt....
Crazyhorse77
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-10 20:02
Zo nu officieel nog 1 week tot de uitgerekende datum.... Het lijkt erop dat alle onrust die er van de week heerste in de buik weer is afgenomen.....en nu is het dus weer wachten op nieuwe voortekenen
Vooraanzicht
Achteraanzicht
Laatst bijgewerkt door Crazyhorse77 op 08-06-10 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaaa FF ze is echt heel erg ROND hahah Rollen is ook een megakomisch gezicht....dan ga je echt in een deuk....ze kan zo als ze op haar rug ligt wel 5 minuten blijven liggen (net als een schaap, alleen rolt zij uiteindelijk wel weer door) We hopen er maar het beste van
EsratJ
Geplaatst: 08-06-10 20:41
Mooi paardje, het veulen van vorig jaar is trouwens ook erg leuk, heeft wel een ronde buik
@ Tulandro, De hengst van vorig jaar staat in de opfok(verkocht dat wel, maar wel lekker dicht in de buurt dus ga vaak kijken) Is een zeer groot jaarling! Erg hoogbenig en een supermooi koppie(ondanks dat ze er natuurlijk niet echt knap uitzien als jaarling) Heb goede verwachtingen van hem!
@ Asselinlover-> geen stomme vraag hoor...ze is eigenlijk altijd wel heel rond...alleen dit keer ligt het heel laag. Ze is 4x gescand en ja er valt natuurlijk altijd een tweelingdracht over het hoofd te zien maar ik gok erop dat het niet zo is. Het veulen van vorig jaar (zelfde combinatie) was bij geboorte 117cm!!! das toch echt al bijna een welsh pownie hahah
Wat een knappe merrie! Ben erg benieuwd wat daar uit komt
Krissie0
Geplaatst: 09-06-10 12:12
Wat een mooie merrie heb je daar zeg... En wat een dikke buik dat gaat vast niet lang meer duren anders scheurt ze uit Hopelijk komt er voor jouw een mooi merrietje uit gerold.