Dan zet je ze to op YouTube, meid? Aan de uiers te zien wacht ze nog effies, maar er zijn er ook wel die met zo'n uier bevallen. Tip, kijk ook even in de kling, bij Mira wordt die de dag voor/van de bevalling nog veel donkerder rood dan normaal.
Dat is inderdaad een slim idee, nog niet eens aan gedacht Hij is bezig met uploaden. Uier was vandaag ook weer ietsje harder dan eerst. Kling is nog steeds hetzelfde.
Ik ben er net de hele ochtend geweest, ik zat lekker in d ewei, beetje te soezen...Floortje naast me en ineens gaat ze liggen, zuchten en naar d'r buik kijken, onrustig met d'r staart heen en weer. Ik dacht echt nu gaat het gebeuren! Maar na 2 min. stond ze weer op om te gaan schooieren met het hooi.
Ik ben nu 2 filmpjes aan het uploaden, op één van de filmpjes zie je het veulentje een feestje houden
Thnx NHevaVD Ben zelf ook echt helemaal weg van haar. Ze gaat nooit meer weg. Ik kom er net weer vandaan, geen veranderingen, behalve dat ze dr hooi niet zo heel erg interessant vond als eerst.
Amandake
Geplaatst: 02-06-10 22:32
stipje...ben benieuwd
paardrijmiep
Geplaatst: 02-06-10 22:48
E_Nalanta
Geplaatst: 02-06-10 22:50
TS, ik zie dat je in Harreveld woont, dat is voor mij een half uurtje fietsen! Nougoed, even ontopic; ik denk niet meer dat het lang zal duren, ze is écht rond!
Ja die heeft wel een veulentje zitten hoor, ze is tonnetjerond Jeetje, ze lijkt wel flink last te hebben idd op het eerste fimpje... En het 2e filmpje vind ik de leukste, soms kan je hem echt goed zien trappen... Arme Floor