bedankt allemaal voor de lieve complimenten! Hij is echt geweldig en hij geeft zelfs al kusjes
monique4
Geplaatst: 23-05-10 15:57
Gefeliciteerd met de nieuwe mooie aanwinst!! Prachtig manneke
Ik heb de hele bevalling gevolgd Laroucha wou geloof ik eerst niet gaan liggen hè en Lovely zag ik de hele stal door tijgeren Om 23.45u ben ik toch maar naar bed gegaan.
Hopelijk lukt het om Sjanty ook nog te volgen, ik hou het in de gaten
monique; nou idd ze wilde niet liggen en het eerste beentje was er al gewoon staand uitgekomen! Toen ging ze liggen maar natuurlijk met d'r kont tegen de muur. Was ook nog wel erg trekken om hem er uit te krijgen! Ik had steeds al het gevoel dat ik bij deze bevalling nodig zou zijn (dit in tegenstelling tot bij cream)
monique4
Geplaatst: 23-05-10 18:10
Nou gelukkig dan maar, ik zag je idd vrotten in haar uhm
klopt idd, je moet wat hè als er maar 1 beentje komt. Gelukkig liet ze het allemaal super toe. Dat had ik niet verwacht, ze is anders altijd erg onrustig in onbekende situaties en dit was toch wel vreemd voor haar! Ook nu met het veulen erbij is ze nog even knuffelig als anders!
HEy Jen! Bijzonder mooi veulen! Heerlijk koppie zit er op!!! En ik heb hem vandaag in het echt mogen bewonderen!!!
Alle 3 toppers!!
(K)
jennyk
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-10 21:20
dank je martine!
Leuk stel hè! Vooral Look vond jou wel interessant op je krukken Doet me opeens bedenken dat sun shine nog niet eens een topic heeft en ze is overmorgen al 2 weken
killerbee84
Geplaatst: 06-06-10 21:40
Wat een stoere kerel , prachtig ventje !! En een leuke naam ook