hihi errug grappig wij hadden er geen 1 nodig, de frummels vielen bij ons bij bosjes! gewoon aanstaande mama's naast pasgeboren frummels zetten,en t gebeurt vanzelf zelfs 2enhakve wk te vroeg! alles okee,hoor,we hebben taaie frummeltjes gekregen 3 in 4 dagen,en weekje later de laatste sterkte..groetjes deess ps kan geen fotoos op bokt zetten helaas
BeeMed
Geplaatst: 23-05-10 00:36
ik zie een gat in de markt!! Morgen gewoon nog eens proberen. echt heel grappig!
laantje98
Geplaatst: 23-05-10 00:41
Grappig gedaan en je moet toch wat verzinnen als het wachten zo lang duurt, om de tijd te doden. Hopelijk hoef je nu niet lang meer te wachten.
hahahahah! Jullie hebben zeker lol gehad met het maken van de foto's! Maar ik denk inderdaad dat er een appel aan moet, en geen wortel... (of het moet een amerigo gaan worden)
A_nita
Geplaatst: 23-05-10 01:44
Haha, ben benieuwd wanneer Frummeltje besluit te komen Misschien durft het niet meer
Cchanny
Geplaatst: 23-05-10 01:50
Dwyne schreef:
haha geniale foto's! Leuk idee om te doen Zijn zat merries die overdragen nu vanwege de koude winter. Komt er vanzelf uit als het klaar is. Vertrouw je het echt niet dan even de DA bellen.
Die op me werk is ook bijna 4 weken overtijd.. Komt inderdaad echt door de koude winter