Lopen de veulens altijd met de moeder mee?Erg gave foto's! En weet je zeker dat ze later geen angst hebben voor water!!
Super gaaf zeg! Hei genoeg hier maar niet met zulke gave plassen, helaas!Echt genieten zo met je grote,kleine man.Hij is echt super hoor!!
ja hij volgt gewoon zijn moeder , hij durft wel soms wat verder door te racen maar ze komen altijd snel terug hoor zo in het begin
Wat gaaf!Inderdaad een hele mooie omgeving en mooi ook dat is zoe dichtbij moeders in de buut blijft.
I am in LOVE Het is toch gewoon een lekker ding... Was ik maar rijk, had ik maar genoeg plaats. Kleine Ferry....
Ahhh, echt heel leuk!Wat ontzettend mooi als je de gelegenheid hebt om op die manier zo'n veulen al aan alles te laten wennen.Mooie foto's ook!
Hij kijkt wel wat beteuterd op de laatste foto en zal wel lekker hebben geslapen na dit avontuur. Super gaaf!
Achossie, wat een schatje! ALs je dit niet te vaak doet (een keer per week ofzo) is dit echt super voor zijn groei en ontwikkeling! Mooie merrie ook! Veel plezier nog met dit schatje!
heleenxx schreef:Je hebt wel aparte rijschoenen aan haha had ik extra gedaan , me stalschoenen stonden in de auto want ik wist dat ik natte voetenzou gaan krijgen, en deze zijn zo schoon en droog