En het blijft leuk he, de eerste keer dat ze mams zien rollen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben ook echt super trots haha
Zal wel een lekker blondje worden hihi tamaramt schreef:leuk veulen; alleen wat mij opvalt is dat de staart van de merrie veels te lang en zelfs over de grond sleept; als ze er op staat kan ze zich behoorlijk pijn doen; ff afknippen tot boven de kogel is het beste en het mooiste
veel plezier met je veulen!

tamaramt schreef:tot net boven de kogel is standaard hoor
een springpaard is tot op de sprong
dan kunnen ze er nooit opstaan; als je de staart langer hebt kunnen ze er op gaan staan.
ik vind het nu gewoon te lang en daardoor dus zielig(en niet mooi maar smaken verschillen) ; als ze er op staat heeft ze er behoorlijk last van
Is allemaal een kwestie van smaak, gebruiksdoel, stamboek eisen (ik denk aan spaanse paarden waar hij nog veel verder naar boven word afgeknipt en zelfs helemaal opgeschoren), tak van sport etc. tamaramt schreef:tot net boven de kogel is standaard hoor
een springpaard is tot op de sprong
dan kunnen ze er nooit opstaan; als je de staart langer hebt kunnen ze er op gaan staan.
ik vind het nu gewoon te lang en daardoor dus zielig(en niet mooi maar smaken verschillen) ; als ze er op staat heeft ze er behoorlijk last van
wat een onzin!

wat een gezeur om niks zeg. Is een fototopoc om het veulen
en tot boven de kogel staat misschien in de boeken (en in de penny) maar ik ken weinig mensen die dat doen, ik ook absoluut niet.
want daar staan nog een heeele hoop zielige paardjes