Het is een plaatje Maaike en zijn naam is helemaal geweldig Lekker genieten van moeder en zoon
Prachtige foto's ook
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-10 21:26
Roepnaam wordt Pepa. En ik heb een paar keer een handje geholpen, de merrie is heel erg slim en weet het als ik kom helpen. Die wacht tot ik de draad omhoog houd en loopt dan van de draad weg. Later liep hij ook zelf weer terug onder de draad door. Maar ik vrees dat ik heel wat te stellen heb met deze donderstraal.
Charaz, kandidaat voor 2013, ik weet het niet. Hij is voor de verkoop, ik kan niet alles aanhouden. Hoewel het wel mooi zou zijn voor het preferentschap predikaat voor Neon Light.
Gem
Geplaatst: 17-05-10 21:30
Ik ben vandaag al eventjes op kraamvisite geweest, en wil jullie deze foto's niet onthouden . Niet de mooisten uit de serie, wel degenen die iets toevoegen.
Arme Hackney Mister Michael voelt zich verwaarloosd en in de steek gelaten door zijn grote vriendin Neonlight (hij mag niet bij het veulen in de buurt komen van haar), dus zoekt steun bij het baasje (en rook dat ze wat lekkers in haar zak heeft )
Nogmaals van harte! Wat heeft ze weer een prachtig kind op de wereld gezet! Geniet ervan, en nog veel plezier met deze leukerd!
Talida
Geplaatst: 17-05-10 21:42
Dat heeft ze toch maar weer mooi gemaakt zeg, echt een superknap veulen! Nogmaals gefeliciteerd!
conejo
Geplaatst: 17-05-10 21:43
Nogmaals van harte gefeliciteerd met de kleine man. Wat is het een dondersteen, ik weet er inmiddels ook alles van.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-10 21:48
Inge, Gemma heeft beschuit met blauwe muisjes gegeten, wel met haar ogen dicht. Gemma, bedankt voor je foto's. Ik zie daar een "snoepje?" blik voorbij komen. Michael was wel van slag, mocht niet meer bij zijn vriendinnetje in de buurt komen. Maar dat zal binnenkort wel beter worden. Ze is nu nog superbeschermend natuurlijk. Hopelijk dat over een maand Pepa en Michael lekker door de wei dartelen, want ook al is ie 22 jaar, hij is wel het meest speelse beestje van stal.
Wat een prachtige veulens heeft NeonLight toch altijd, gewéldig . Ze had deze keer ook een behoorlijke buik, zo te zien ? Gefeliciteerd met dit prachtige kereltje !!
het is een wonder, dit is mij nog nooit overkomen bij haar fam. loes. bij sterre wel, was witje aan het invlechten en grote puf en was sterre bezig. leuk beesie, maar dat wis je al. ik dach dat je hem meet had genoemd?
monique4
Geplaatst: 17-05-10 22:31
Jeetje wat een apart en prachtig veulen weer, gefeliciteerd met je mooie aanwinst!!
Wat fijn dat je er nu bij kon zijn, erg leuke naam
imd
Geplaatst: 17-05-10 22:34
Wat een ontzettend knap dier! Prachtig getekend, van harte gefeliciteerd!!