Heel neu, ik hoop dat de merrie het goed maakt. Mag ik vragen waarom je geen goed gevoel had bij deze dracht?
laantje98
Geplaatst: 07-05-10 12:26
Bij kraamstal in de picture staat een veulen Hannes, waarvan de merrie is overleden. Misschien kan jouw merrie als pleegmoeder fungeren? Veulen is pas geboren volgens mij.
Adil
Geplaatst: 07-05-10 12:30
Oh jeeh...Ik kan nu wel weer huilen...Wat een mooi veulen!
Ik ken het gevoel...We hadden en veulen (wat nog uitgedragen moest worden...) gekocht op goed geluk (we hadden de volle zus gezien, die is inmiddels in ons bezit...)...Echter kreeg de merrie koliek en moest worden ingeslapen...De situatie was niet meer te redden. Ze moest nog 5 weken dragen. Na lang wikken en wegen hebben we besloten het er niet op aan te laten komen en het ongeboren veulen zo te zeggen mee in te laten slapen, waar ik achteraf blij om was, want toen was hier een topic van een veulen die 5 weken te vroeg was, die twee dagen later is gestorven...Dat had ik helemaal niet kunnen verwerken denk ik...
Ik leef met je mee
Thor85
Geplaatst: 07-05-10 12:32
Heel veel sterkte met het verlies van dit prachtmeisje!
Wat verdrietig dat je dit mooie veulen hebt verloren zeg. En heel dapper dat je het in Utrecht aanbiedt voor sectie. Het geeft jou alsnog geen levend veulen, maar wie weet levert het wel nuttige informatie op.