Even een update over Buckadorable! We zijn ondertussen weer al eventjes verder en ze is al weer veel veranderd! Sedert gisteren heeft ze er een vriendinnetje bij, minipaardje Lucky en haar veulentje Baybe (ook bay dunn, maar dan niet bont) van onze bevriende stal Laureas (Vanneke hier op bokt), zijn bij ons om gedekt te worden van mijn hengstje Youri. Ook Buckadorables mama Dazzle wordt dit jaar van Youri gedekt. En aangezien Youri een braaf, makkelijk hengstje is, gaan ze dus allemaal samen op de weide Dit weekend ga ik haar scheren, want ze gaat binnenkort voor het eerst op show. Zal ook weer een gans nieuwe ervaring voor haar worden! Eens ze geschoren is ga ik ook nog wel es nieuwe foto's plaatsen, maar hier al weer even enkele van afgelopen week:
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 26-06-10 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max 15 foto's zichtbaar per topic, rest in link
Laureas
Geplaatst: 18-06-10 18:59
Ze is zo mooi, en in het echt nog mooier!! Wel foto's maken van de twee bruin dunn veulentjes! En goed zorgen voor mijn schatje Baybe maar daar twijfel ik niet aan. Ze zit daar goed tussen al je diertjes! Superverzorgd.
sandra3235
Geplaatst: 24-06-10 23:10
Ze doet haar naam eer aan,...wat een plaatje zeg
en super mooie flyer
mdr
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-10 09:50
Bedankt voor de complimentjes
Ondertussen is onze Buckie geschoren en dit is het resultaat:
Sorry, was even vergeten dat je maar 15 foto's per topic mag plaatsen. Ik maak gauw wel es een nieuw topic over haar aan met nieuwe foto's van de show zaterdag. Ze deed het trouwens erg goed en behaalde een mooie tweede plaats met hoge punten! Ben trots op mijn meisje! Ik geef hier wel een seintje met haar nieuwe topic dan!
mdr
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-10 14:51
Barokje schreef:
echt een leukje t lijkt me alleen een beetje lastig om die naam te moeten roepen in de wei :p haha