Nogmaals Van harte Gefeliciteerd met deze leuke vent
en Roos heeft het dus súper gedaan
Toen ze zoveel weken geleden zo heftig reageerde en de DA al zei dat ze ontsluiting had, maakte ik me daarna toch wel beetje zorgen waarom kwam het dan niet ?? Maar gelukkig alles vlot en gezond en wel
pfff na toch wel wat zorgen gelukkig gezond en wel geboren! Wat een dijk van een kerel cecile! moeders heeft het maar mooi gefixt,dankzij jouw super goede zorgen! van harte gefeliciteerd, pff als mijn geldboompje nou eens wilde groeien dan wist ik het wel
Cynthia82
Geplaatst: 04-05-10 18:11
Na dat lange wachten is het wel gelukt om dezelfde vlekken als mama te krijgen!! Wat een goed gelukt kopietje! Gefeliciteerd!!
waauw wat super ! heb het hele verhaal gelezen! en ik zag de foto`s en heb ze is vergeleken. maar hij lijkt echt presies op zn moeder kwa aftekeningen! ook het hoofd!! echt grappig!
Pellie
Geplaatst: 04-05-10 21:36
jeum wat een joekel! :| vader onbekend? hoe weet je de lengte van dracht dan, of is ze in ieder geval al zo lang bij jullie?
Wat een grote spetter zeg!! Ze heeft gewoon de tijd genomen om hem zo prachtig te maken als dat hij nu is!! Groot gelijk, je hebt nu een ongelovelijke spetter