Ja, ze wordt weer gedekt. Over de hengstenkeuze zijn we op dit moment erg hard aan het nadenken.
Monrisque
Geplaatst: 30-04-10 23:46
Wat leuk! Houd je haar dan als fokmerrie, of doe je nog wat anders met haar?
Mauve7
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-10 23:49
Voorlopig is ze alleen fokmerrie waarmee af en toe een bosritje wordt gemaakt alhoewel ze al vrij snel in de dracht aangaf dat het rijden niet meer fijn was. Ik sluit niet uit dat er op een gegeven moment weer actiever mee ga rijden maar daar heb ik op dit moment geen tijd voor dus ze wordt opnieuw gedekt.
Monrisque
Geplaatst: 30-04-10 23:53
Denk je dat je dan ook wedstrijden met haar gaat rijden?
Mauve7
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-10 23:57
Als ze zich weer fijn laat oppakken dan zou ik wellicht een proefje met haar mee kunnen pakken maar dat zal nog wel even duren. De eerst komende maanden staat er eerst een veulen naast en aangezien ze opnieuw gedekt wordt ga ik haar in de tussenperiode niet actief met haar aan de gang.
Monrisque
Geplaatst: 01-05-10 00:21
Ja, ik begrijp het, dat is dan niet handig inderdaad. Ben benieuwd wat je nu voor leuke hengst uit gaat zoeken en of het net zo'n leuk veulen wordt als dat je nu hebt. Zal vast wel goed komen.
Ons stalgenootje (mislisanne hier op bokt) heeft ook al zo'n leukerd gekregen. En wat groeien die veulens toch snel zeg, niet te geloven hoor!
Nogmaals gefeliciteerd MS! Het is echt een knap veulen!
Anoniem
Geplaatst: 01-05-10 22:19
Wat heeft Sasja een prachtig veulen gekregen!! Gefeliciteerd, geniet ervan! En wat een leuke naam! Ben benieuwd waar je haar dit jaar eventueel door laat dekken.