Neen,ze is nog maar een week overtijd,en met dit weer maakt ze al helemaal geen vorderingen (geef ze ongelijk) Maar als ze zo iets fabriceert als Coco,mag ze van mij nog gerust 2 weken wachten hoor!
Haha, ja, op Koko Chanel heb ik wel 11 maand en 20 dagen moeten wachten, maar t was het wel allemaal waard
Bij kennis van ons was de merrie 27d over, maar toch sinds maandag Crescendo veulen erbij
pretty
Geplaatst: 12-05-10 15:19
en hoe zag dat veulen eruit? Ben altijd zo benieuwd,staan er veel te weinig op Breemeersen site,er moeten er intussen toch al heel wat geboren zijn! Merrie hier zal ook wel haar best doen om de overtijd-statistieken omhoog te jagen
geen flauw idee, die mensen komen bij ons in de piste lessen maar wonen niet echt in de buurt.
K weet er bij ons in de buurt nog een 2tal lopen, daar ga ik normaal volgende week eens naar gaan kijken.
pretty
Geplaatst: 12-05-10 16:20
oké,en sjah ik moet gewoon nog wat geduld oefenen en wachten op de mijne natuurlijk. Maar ze maakt het momenteel zo saai,de vorderingen gaan héél traag nu,en dat kan volgens mij nog wel even duren.
Katharinaa
Geplaatst: 13-05-10 13:56
Weer leuke foto's! Ze ziet er al helemaal niet zo smal meer uit, ook zo'n stevige kont! En een heerlijk kopje! Ook een echt bokkertje zo te zien. Kalyenté kan er ook wat van. Vanmorgen was ze onderuit gegaan toen ze net iets de hard door een plek met modder rende/sprong. Is ze ook zo eigenwijs? Kalyente wil niet zo graag op stal s avonds. Meestal gaat ze nog eventjes een paar toertjes door de weide rennen terwijl mama al in de stal staat te eten.
Kwestion is ook mooi! Een fiere dame (is toch ook een merrie he?)!
@pretty: op facebook staat er weer een nieuw veulentje van Crescendo. Weet niet of je het zo kan zien:http://www.facebook.com/#!/notes/breemeersen-crescendo/curieuse-van-het-kloosterhof-15u-oud/118076821558580
pretty
Geplaatst: 17-05-10 14:36
zo,dat veulentje op facebook is duidelijk ook weer familie van de andere,stevig ding,zelfde hoofd.
Hier gok ik op deze week ons veulen! Ze maakt nu eindelijk vaart,vol uier en spenen vullen,witachtige afscheiding uit de uier. Ik wacht nog op harsen en melkdruppels en dan is het zover!
Katharinaa
Geplaatst: 17-05-10 16:40
Spannend Pretty! Ik ben benieuwd, houd ons op de hoogte he! Ons veulen is NOG een pak steviger geworden. Maar ze is wel mooi, vind je niet?
pretty
Geplaatst: 17-05-10 16:43
waaaw zeg ze is nog knapper geworden inderdaad! Zo lekker stevig,die kan tegen een stootje!
Katharinaa
Geplaatst: 17-05-10 16:47
Haha ja, ze heeft mijn papa al eens tegen de grond gegooid, toen ze ontwormd moest worden. Zal anders nog wat foto's in haar eigen topic plaatsen .
Edit: er komt op dat ik 2 weken na de laatste post niet meer mag reageren in mijn topic, dus zal dat maar niet doen zeker?