who ik keek net op de cam. ik denk he de staldeur staat open en myron staat bij jill. ook omdat ie zo groot is. maar nee. zomaar dat ik hard in de tuin aan het werk was gister is zij bevallen. weer niet voor de cam he.
wat een prachtig beest. precies myron. en wat een benen he. gefeliciteerd hoor met die knappe vent
als je die lange stelten, grote oren en stipjes op zijn bles weg haald, zou het zo Myron kunnen zijn Hij is mooi geworden Naad en Lynn Jullie hebben daar een net-ontdekte tophengst op stal staan
Gefeliciteerd! heel mooi veulentje net zo knap als zijn broer
franka75
Geplaatst: 26-04-10 18:04
logish dat ze zo dik was met zon joekel van een veulen echt geweldig, kijk ik gister en jaaa het is er heel hard ik was ergens anders. gefeliciteerd echt wat een mooierd en precies myron geweldig, ik ben blij dat ze van die dikke buik af is. ik heb gisternacht tot 16.00 gekeken en geen veulen, best frustrerend. maar ben blij dat hij eruit is, groetjes.
En heb je nog foto's gemaakt vandaag we willen foto's van die knapperd
Nada
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-10 22:45
sterre49 schreef:
En heb je nog foto's gemaakt vandaag we willen foto's van die knapperd
Ja, hele leuke zelfs!! Ook nog van Myron . Maar ik ben nu pas thuis en heel erg moe. Dus die komen (helaas) morgen. Sorry!
Hier wel alvast 1 voorproefje van een droge Falcon, lekker buiten
Oh en Joy heeft sinds vandaag een 'hersenschudding', kleine Myron wordt een beetje groot, sterk, stoer en eigenwijs .
ATTACK
Cyruss_
Geplaatst: 26-04-10 22:45
aaaah wat een snoetje, gefeliciteerd
sterre49
Geplaatst: 26-04-10 23:18
oh super wat een leuke foto's Joy heeft het maar zwaar met zo'n druktemaker Nou ben eerst wel tevreden voor vandaag hoor hahaha lief dat je er toch nog foto's op hebt gezet. Slaap lekker Duik er zelf ook lekker in