OHW Dora!! Wat is ze toch een lekker meisje!! Dat filmje is ook zzzoooo kjoet!!
shaddy82
Geplaatst: 25-04-10 21:39
Nou het is duidelijk dat Dora zich weer een stuk beter voelt Geweldig Filmpje zeg Enne Dora is gewoon te schattig voor woorden
vancky2005
Geplaatst: 25-04-10 21:45
Wat een schatje!! Ik zou haar zo meenemen naar binnen en knuffelen. Ze heeft zo een plezier in het lopen en veulentje zijn. Echt prachtig, dat filmpje is prachtig. En de krullenmaantjes , zo schattig.
twinducklin
Geplaatst: 25-04-10 21:52
Haha, wat een verschil in hoogte. Laten die shetlanders haar wel met rust? meestal zijn dat toch ook behoorlijke brutale gevallen die niet terug deinsen voor hoogte.
En dat filmpje, super! Mijn veulen ( inmiddels 3 jarige ) rende wel altijd zo onder de buik van zijn moeder door op de plaats net voor de achterbenen. Heb dan ook helemaal dubbel van het lachen gelegen toen dat opeens niet meer paste
Dora heeft helaas sinds dinsdag weer koorts de DA is gisteren alweer geweest en komt vandaag weer langs het gehele longveld van haar is nog niet schoon.
Helaas is de koorts bij Dora nog niet weg en tussen de middag is weer de DA geweest voor haar. Dora zit aan 2 soorten anti-biotica nu, Sulfatrim moet ik haar 14 dagen 's avonds geven en Baytril moet ze 7 dagen 's morgens krijgen ze weegt zelf 32 kilo maar krijgt medicijnen voor 50 kilo, over het gehele longveld horen ze de ademing verscherpt. Als we het nu niet de kop indrukken kan het blijvende schade veroorzaken aan de longen. Ook zie je dat ze sneller adem haalt ook al is ze zelf gewoon aan het rusten dan heeft ze een snelle buikslag.