Wat staan ze er zo lekker bij...ik zie het veulentje al vrolijk onder het draadje doorgaan en lekker het gras op! Spannend....het wordt steeds spannender!
Charaz
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-10 08:16
We zijn al aan het opbouwen met op de wei lopen en de wei is gelukkig omheind met hekwerk dus hoop ze toch wel bij mams te houden haha.
Nope, zelfs geen tekenen van een naderende bevalling mijn andere merrie is wel al 'lek' maar Amber nog helemaal niet. Veulentje vind het nog te koud denk ik.
Ik zou ook nog ff lekker binnen blijven als ik het veulentje was! De een kegelt en de ander niet...het is moeilijk te zien als je de merrie (nog) niet goed kent rondom bevallen.
Hier alvast een foto van Julia van Heaven on Earth zoals ze voluit heet. 2 jaar geleden kreeg haar moeder Eefje een hengstveulen en die heet Romeo dus vandaar nu ook een Julia. De geboorte is heel goed gegaan, ze heeft alles zelf gedaan ! Ze wacht altijd tot er niemand bij is en verrast ons voor de 2e keer om zomaar een veulen ernaast te hebben staan 's ochtends Ik ben gisteravond om 0.30 uur nog wezen kijken maar allebei de merries stonden allebei zo rustig dat ik dacht vannacht wordt niets. Kijk ik vanochtend uit het raam zie ik zomaar opeens een veulen al naast haar staan !!!!!!
Spannend hoor...Amber zal vast niet meer lang wachten!
Mic
Geplaatst: 25-04-10 23:04
Amber nu 8 dagen overtijd en nog steeds niets geboren. Ze staat nu vannacht voor het eerst op stal en het halsteralarm is om gegaan ! Ze kegelt nog steeds niet. Julia wil graag een vriendje/vriendinnetje Nog een foto van Julia