Bedankt weer! Jaa Donja is echt een lieve mama, ze is heel beschermend naar het veulen toe. Toen de DA er was, moest ik Donja even vasthouden en ze werd boos . Maar gelukkig mag ik er zoveel mee knuffelen als ik wil .
Bedankt! Ik heb er zelf nog niet zo goed op gelet (Ben een beetje in de wolken ), maar zou best kunnen dat hij veel van papa heeft, zal er eens op letten .
stunning
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-10 11:44
Gistermiddag hij voor het eerst een uurtje naar buiten geweest, hij vond het geweldig .
Marye_Esprit
Geplaatst: 16-04-10 11:47
Gefeliciteerd!! Wat een prachtig beestje Die foto dat hij zijn tong uitsteekt is echt geniaal trouwens
Ja gaat steeds beter met hem! Hij wordt steeds nieuwsgierig en maakt al gekke sprongen in de stal . Maar we gaan niet te hard van stapel lopen. Komt allemaal wel goed met de kleine .
Kimmie_girl
Geplaatst: 16-04-10 21:38
Gefeliciteerd!!!!
En die laatste wat een prachtfoto zo in de wei!!!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 16-04-10 21:45
Gefeliciteerd met dit kanppe ventje. ik dacht eerst dat het een heel klein veulen was a la shet of zo. Maar het is een grote kleine man. Zo opgedroogd in de wei is tie prachtig.
zucht? nog nooit van gehoord XD maar ze is niet drachtig meer he Rianne
stunning
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-10 23:22
Heeft ze tijdens de dracht niet zoveel gehad, maar vlak voor de bevalling is het gekomen.. Dus zit het er eigenlijk nog van toen ze nog wél drachtig was .
Taj_Mahal
Geplaatst: 17-04-10 23:26
ahaa, maar dat gaat wel weg toch? ik ben trouwens nog steeds niet helemaal fit, denk niet dat 't erin zit om morgen naar Armani te gaan kijken volgende week een keertje?