Ik geloof dat ik verliefd ben wat een lekker ventje!
Jaydee
Geplaatst: 11-04-10 18:53
Wat een lieverd! En wat heb je er een leuk verhaal van gemaakt! Het half broertjes/zusje die jullie verwachten, is die ook van jullie? Foto 1 is het inlijsten waard!
Wat een heerlijk mannetje. De narigheid en de eigenwijsheid straalt er van af. Zo was mijn paardje ook toen hij zo klein was, maar de tijd vliegt om, de mijne wordt alweer 11 dit jaar. Kortom, geniet ervan, het duurt maar kort dat ze zo klein zijn.
Bon_charmeur
Geplaatst: 11-04-10 19:57
hhahaha heerlijk diertje.. ben erg onder de indruk van je leuke schrijf kunsten hshaha.. het past ook allemaal gewoon
top veulentje
Horsetopia
Geplaatst: 11-04-10 20:05
Myron Hij wordt elke dag nog knapper en leuker....
nadine_yvana
Geplaatst: 11-04-10 21:03
Jaaaaa Myron , Ik had hem al gemist, leuke update! Ben erg blij dat alles goed gaat met hem en moeders!
Ik ga hem in mijn tas stoppen en meenemen Ik ben verliefd Naad..
Aurelle_
Geplaatst: 11-04-10 22:49
chocobroodje schreef:
Ik geloof dat ik verliefd ben wat een lekker ventje!
Voor mij geldt hetzelfde! Ik vond het al leuk om Joy te volgen voordat Myron geboren was, maar nu is het nog veel leuker! Wel meedoen met de veulen van het jaar verkiezing he .
wat een plaatje van een veulen,en zo mooi bont getekent,en wat een geweldige uitstraling.en wat ziet joy er goed uit.ze is echt een goede moeder voor hem.dit word een verschrikkelijk mooi paardje.