Gefeliciteerd wat een mooi meisje is het. Benti lijkt wel op mijn shetlander Bonnie die deed het stiekum tijdens een stroomstoring.
Florence1986
Geplaatst: 07-04-10 19:20
Wauw, leuk joh!
Muzefee
Geplaatst: 07-04-10 19:20
Geweldig dat ze je zo voor de gek heeft gehouden. Maar dan is het wel leuk, zo'n telefoontje te krijgen.
Vorig jaar hadden wij iets soortgelijks, één merrie die onder het melken van de koeien veulen kreeg, alle aandacht daarheen, paar stallen verderop had een andere merrie ook maar even het veulen op de wereld gezet, niemand wat door.
Tja Laura was je nog zo goed voorbereid... Ik denk dat ze gewoon gewacht heeft, weg met al die pottenkijkers zal ze wel gedacht hebben.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 07-04-10 20:53
jammer dat je alle fun gemist hebt, maar wat goed van je merrie dat ze lekker alles alleen gedaan heeft. Kon ze dus prima zelf. Ze wilde geen pottekijkers er rond om heen hebben (snap het wel, weet je hoe naar het is als er zoveel mensen staan te kijken als je een kind krijgt). Maar het is een mooi veulen en bij deze dus van harte gefeliciteerd!
Jaa ze wilde idd geen pottekijkers.. maar dat had ik ook wel verwacht daarom had ik al een camera en spul geregeld.. maarja
Ik hoor me maandagavond nog zo zeggen: 'NOu zul je zien, heb ik die band af gedaan en denkt ze... soh dat is fijn ik poep het er ff uit hahahahahah en ja hoor twas ook nog zo
Nouja ene kant jammer dat ik het gemist heb.. maar andere kant maar goed ook anders was dat een zenuwslopende tijd geweest en nu hebben ze het prima alleen gefixed
hahah ja hier natuurlijk de echte FIDJI FAN hahahah
Ze is echt leuk en mooi en idd ze heeft niet alleen een eigenwijs koppie ze IS ook eigenwijs maar dat maakt der wel leuk!! Al blijft ze wel een beetje klein.. maar ach voor nu blijft dat zo schattig he