Wat een chique veulen, mooie Tango heb je daar, zeg!
Eifelopfok
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-10 19:32
@ Scum, dank, enne, hij begint ook al aan ons te knabbelen! @ Anoeska, fijn dat je fan bent, kun je nog meer mooie foto's maken (mag ik ze hier trouwens plaatsen van jou? die zijn mooier dan die ik nu plaats) @ Santa Cruz, bij deze! @ Getup, dank, de merrie fokt zo mooi, daarom durfden we het aan een 'halfbloedje' op de wereld te zetten.
Het gaat goed met Fandango. Eerst wat diarree, ook niet zo gek als je vanaf dag twee alles eet wat los en vast zit. Maar zijn darmen zijn inmiddels aan zijn (vr)eetgedrag gewend. Het weer zit mee dus moeder en zoon staan veel buiten, ze kunnen zelf kiezen wat ze doen.
Bij deze nog wat foto's!
Graasvoetje, welnee! Ik doe gewoon beide benen opzij! Dapper, de hond, is mijn grootste fan! Als dank krijgt hij een kusje.
Anoeska27
Geplaatst: 08-04-10 20:17
claudnr9 schreef:
@ Anoeska, fijn dat je fan bent, kun je nog meer mooie foto's maken (mag ik ze hier trouwens plaatsen van jou? die zijn mooier dan die ik nu plaats)
Tuurlijk mag dat, ben benieuwd welke jij de mooiste vond.
SantaCruz
Geplaatst: 09-04-10 11:47
ahh droompje he? die hond erg grappig.. Jouw kanjer gaat een mooie maat krijgen. Ik ben benieuwd hoe hij uitgroeit
Ha Claud! wat je is hond groot geworden! Schattig die foto's. Hoe is het met je andere drachtige merrie?
Splinter
Geplaatst: 15-04-10 09:42
met je hond superleuke foto!
gaaf veulen hoor gefeliciteerd
Eifelopfok
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-10 11:03
@ Santa Cruz: ben ook heel benieuwd, maat is iig goed, als hij nu ook nog leuk gaat bewegen.... @ Anoeska, kan je foto's weer niet gebruiken, zijn nu te klein voor mijn Album, heb er zelf nog maar wat gemaakt! @Blijdatikrij, ja Dapper is groot geworden, zo'n 70 cm! Met andere merrie alles ok, die is pas vier en heeft nergens last van. Wel dikke buik en trappend veulen, nog twee weken! Hoop dat Lien haar dracht ook goed doorstaat, wel foto's plaatsen he! (duurt nog even...)