Ja Amber, staan nu 3 maidens klaar. Waarvan er nu waarschijnlijk 2 tegelijk zijn uitgerekend ipv maand er tussen.
Zi is echt heel gaaf!!En wat lijkt ze op haar zus zeg!!heb nog net met de bevalling mee kunnen genieten, SUPER!!Nogmaals GEFELICITEERD!!
Wat is ze mooi opgedroogd!! Ik vind die kol juist gaaf!!Gezond en wel, dat is het belangrijkste....Geniet nu maar lekker van deze hofdame!
Ze heeft tot half 9 de tijd om ons een plasje of poepje te laten zien, anders mag ze kennis maken met meneer de DA
Gefeliciteerd , dit is de 1e keer dat ik deze naam bij een ander paard hoor. Mijn bijrijdhaf heet ook Hofdame
Ik zei nog in dikkebuiktentopic, dat er een haflinger rondliep hier met de naam Hofdame, maar past zo mooi bij haar, dus kon het niet laten
ze is prachtig opgedroogd nu maar hopen dat het plasje of poepje geweest is.heel veel geluk met haar.
Vind die Arabofriezen altijd wel wat hebben. Het stoere van een Fries en het edele van een Arabier. Mooi dametje, ben benieuwd hoe die uitgroeit, dat wordt vast een stoer dier.